ثناگیم
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

اموزش ساخت اتاق و بازی کردن در بازی زولا

دسته بندی :اموزش بازی, زولا, همه, ویژه sanagame
اموزش ساخت اتاق و بازی کردن در بازی زولا

اموزش ساخت اتاق و بازی کردن در بازی زولا به صورت کامل و تصویری و قدم به قدم . شما در این مقال یاد میگیرید که چگونه در بازی زولا اتاق بزنید و چگونه در بازی زولا اتاق بسازید.اموزش تنظیمات اتاق بازی زولا به صورت کامل. اموزش ساخت اتاق بازی زولا چیز سخت و عجیبی نیست ولی در این مقاله اموزش کامل دادم که چطوری رمز بزارید روی اتاق و چگونه حالتشو تعیین کنید.

مراحل ساخت اتاق در یکی از سرور های زولا مراحل پیچیده و خاصی ندارد و بسیار اسان و کاربر پسند میباشد و شما یاد میگیرید در این مقاله که چگونه یک اتاق در یک سرور بازی زولا با مشخصات و حالتی که میخواید بسازید و دوستان خودتون رو به سرور بیارید و با انها بازی کنید.

مراحل ساخت اتاق در بازی زولا

  1. ساخت اکانت و داشتن اکانت در بازی زولا
  2. وارد شدن به یکی از سرور های موجود در بازی زولا
  3. ساختن اتاق با گزینه ی افزدون اتاق
  4. تنظیم کردن حالت دلخواه خود بر روی اتاق و استارت کردن بازی

در ابتدا که وارد بازی زولا میشوید و رمز و پسورد اکانت زولای خودتون رو وارد میکنید با تصویر زیر مواجه میشوید.

اموزش ساخت اتاق و بازی کردن در بازی زولا

در بالا برای شما سرور هایی نمایش داده میشود که میتوانید به انها وارد شوید و این سرور ها با یکدیگر هیچ فرق و تفاوتی ندارند و همشون مانند هم هستند. برای مثال هیچ فرقی ندارد که شما در سرور یک بازی کنید یا در سرور دو بازی کنید و در مقدار xp و zp که به شما میدهد هیچ تفاوتی وجود ندارد و اگر میخواهید zp بیشتری بدست بیاورید از بازی کردن در بازی زولا به مقاله ی اموزش بدست اوردن zp بازی زولا سایت ثناگیم مراجعه کنید.

اگر در سرور هایی که قرمز و زرد است اتاق بزنید اتاق شما زود تر پر میشود و بازی شما سریع تر استارت میشود چون این سرور ها مانند یک مکانی هست که همه صف کشیدن برای بازی و هر چه این صف پر تر باشه و طولانی تر باشه بازی ها سریع تر و شلوغ تر میشه.

مثلا اگر ظرفیت اتاق شما 12 نفر باشد اگر اتاق رو توی سرور های خلوت بازی مانند 6 بزنید شاید هیچ وقت 12 نفر اون تو جمع نشوند ولی اگر برید توی سرور های 1 یا دو اتاق بزنید به سرعت اتاقتون پر بشود.

ساختن اتاق با گزینه ی افزدون اتاق در زولا

شما بعد از اینکه به یکی از سرور های بازی وارد شدید میتوانید اتاق خودتون رو بسازید که دکمه ی افزودن اتاق را در تصویر زیر به شما نشان داده ایم.

اموزش ساخت اتاق و بازی کردن در بازی زولا
اموزش ساخت اتاق و بازی کردن در بازی زولا

شما با کلیک بر روی دکمه ی زیر منویی برای شما باز میشود که میتوانید در ان مشخص کنید که اتاق شما چه ویژگی هایی داشته باشد و در چه حالت هایی باشد . برای مثال میتوانید مشخص کنید که بازی در حالت اسنایپ باشد یا در حالت رایفل

انواع حالت بازی در بازی زولا وجود دارد برای مثال: مبارزه ی تیمی ، تحت تعقیب ، خرابکاری ، فتح پرچم ، قتل عام ، اسکورت، مسابقه ی حذفی ، شکار رئیس.

همانطور که مشاهده میکنید مود های زیادی برای شما وجود دارد که میتوانید بازی کنید و کلا سبک بازی شما را هم تغییر میدهد برای مثال شما اگر مسابقه ی حذفی بازی کنید وقتی که مردید تا همه ی افراد تیمتون نمیرند دوباره زنده نمیشوید اما در مبارزه ی تیمی بلافاصله بعد از مرگتون میتونید زنده بیشید.

بازی های مناسب برای بدست اوردن زدپی بازی اسکورت هست که بازی بسیار جالب و متفاوتی میباشد و شما باید در بازی یک ماشین را اسکورت کنید تا به مقصدش برسد و هر تیمی که زود تر ماشین را به مقصد برساند برنده است .

برای اینکه بتوانید در بازی افراد بیشتری را بکشید و همیشه در بازی نفر اول باشید باید از گان های تخصصی تر به جز گان های دائمی که خود بازی از همان اول به شما میدهد استفاده کنید که قدرت زیادی داشته باشد و شما میتوانید برای خرید گان های دائمی قدرتمند از سایت ثناگیم اقدام کنید و ما در سایتمون گان های دائمی فروش زیادی داریم و شما با خرید گان دائمی زولا میتوانید زودتر لول و zp بدست بیاورید.

اموزش تنظیمات اتاق بازی زولا

اموزش تنظیمات اتاق بازی زولا

با کلیک بر روی ساخت اتاق برای شما تصویر بالا میاید که میتوانید تنظیمات اتاقتون رو مشخص کنید. و در زیر اموزش تنظیمات اتاق بازی زولا رو توضیح دادیم.

با رمز گذاشتن بر روی اتاقتون دیگر همه ی افراد نمیتونند وارد اتاق شما شوند و فقط دوستانتون و یا کاربرانی میتوانند به اتاق شما وارد شوند که پسورد اتاق شما را میدانند.

تعداد بازی کنان را نیز میتوانید مشخص کنید که در حالت های مختلف بازی این تعداد قابل تغییر و فرق است.

نوع بازی را نیز میتوانید در این منو مشخص کنید که چگونه بازی کنید برای مثال میتوانید بازی رو توی حالت نایف قرار بدهید یا بازی را در حالت اسنایپ قرار بدهید که با این کار تمامی کاربران در اتاق شما که میخواهند بازی کنند حتمی باید در بازی اسنایپ را انتخاب کنند و بقیه ی گان ها رو خود بازی زولا قفل میکنه و نمیزاره بر دارند.

sanagame

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0