ثناگیم
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

بهترین هیرو در بازی dota 2

دسته بندی :dota2, همه, ویژه sanagame
بهترین هیرو در بازی dota 2

بهترین هیرو در بازی dota 2 به شما کمک میکند تا نبرد های بهتری داشته باشید و بتوانید در بازی وین های زیادی بگیرید . شما در بازی با انواع قهرمان ها سرو کار دارید که تعداد این قهرمان ها و هیرو ها در بازی به 116 عدد میرسد که هر کدامشون قدرت های خاصی دارند. هر کدام از هیرو ها درون بازی برای شما چند تا قدرت و لول دارند و شما میتوانید با استفاده از لول های منحصر به فرد هر کدام از این هیرو ها بازی کنید.

انتخاب هیرو در بازی dota 2 کار سختی نیست و شما میتوانید بهترین هیروی دوتا دو را با تواجه به شرایط بازی کردن خودتون و شیوه و سبک بازی کردن خودتون انتخاب کنید زیرا تنوع بسیار بالایی دارد ولی در ادامه ی ای مقاله من چند هیرو را برای شما به صورت کامل معرفی میکنم که میتواند به شما در انتخاب بهترین هیرو کمک کند.

بهترین هیرو ها در بازی دوتا دو

همانطور که گفتم هیرو های زیادی در بازی وجود دارند که هر کدام از انها به شما قابلیت هایی را میدهند ولی به صورت کلی در زیر من برای شما چندین هیرو را معرفی میکنم که هر کدامشون قابلیت هایی متفاوتی داشته باشد و یکی از انها حتمی بتواند با سبک بازی شما سازگار باشد.

میتوانید برای بهترین شدن در بازی دوتا دو از چیت بازی Dota 2 که در سایت ثناگیم ساخته شده است استفاده کنید و این چیت مانند رباط و هوش مصنوعی ای است که به شما در بازی کمک میکند تا راحت تر بتوانید بهترین بازی را تجربه کنید و راحت تر دشمنانتون رو نابود کنید.

بهترین هیرو ها در بازی دوتا دو
بهترین هیرو ها در بازی دوتا دو

بهترین هیرو های بازی dota 2 :

  • Invoker
  • Sniper
  • Sven
  • Shadow fiend
  • Phantom Assassinginners

هیروی Invoker بهترین هیروی بازی dota 2

بهترین و قویترین هیروی موجود در بازی هیروی Invoker میباشد . این هیرو رو کمتر کسی هست که میتونه با اون بازی کنه و سخت ترین هیروی داخل بازی هست . بازیکنان با تجربه هم در انتخاب این هیرو به علت سخت بودن کنترلش بعضی وقت ها تعلل میکنند .

هیروی Invoker بهترین هیروی بازی dota 2
هیروی Invoker بهترین هیروی بازی dota 2

این هیرو قابلیت این را دارد که قدرت هایش رو خودتون از میان تعداد زیادی قدرت تعریف کنید و لول های بسیار متنوعی رو متناسب با هیرو های دشمن و شرایط به وجود امده فعال کند و استفاده کند.

این هیرو هم میتواند اتک زیادی به دشمنان وارد کند و هم به عنوان ساپورت بازی کند.

هیروی Sniper

هیروی اسانی هست و نیازمند تجربه ی خیلی زیادی نمیباشد و به راحتی میتوانید این هیرو رو بازی کنید. این هیرو قدرت اتک بسیار زیادی را دارد و تیر های خود را از فاصله ی زیادی به دشمنان میزند. این هیرو را وقتی استفاده میکنید بهتر است در میند لاین بازی کنید و در لاین وسط بازی فارم کنید زیرا هیروی قوی است و به خوبی میتواند بازی را مدیریت کند.

هیروی Sniper به عنوان بهترین هیروی بازی دوتا دو
هیروی Sniper به عنوان بهترین هیروی بازی دوتا دو

اگر تعدادی از هیرو های دوستان شما برای شما قابلیت ساپورت را داشته باشد و خون زیادی داشته باشد و با هیرو های دشمن فارم کند شما میتوانید با بستن چندین ایتم دمیجی از دور همه ی دشمنان رو نابود کنید.

هیروی Sven

این هیرو نیز قدرت بسیار زیادی را دارا میباشد و میتواند بسیار مناسب برای فارم کردن در بازی با هیولا های درون بازی باشد. لول دوم این هیرو را اگر ارتقا بدهید این قابلیت را به شما میدهد که با اتک کردن به یکی از دشمنان به سایر دشمنانی که در نزدیکی انها وجود دارد نیز اتک وارد شود و از انها نیز مقداری خون کم شود.

هیروی Sven
هیروی Sven

این هیرو را نیز میتوانید با هیرو های که شلیک از راه دور دارند در لاین های بالا یا پایین استفاده کنید و حتمی باید یک ساپورت داشته باشید وگرنه خیلی برای شما فایده ای نخواهد داشت.

هیروی Shadow fiend بهترین هیروی بازی دوتا دو

هیروی شادو به عنوان یکی از هیرو های خیلی عالی که میشود در وسط بازی اونو پیک داد شناخته میشود ولی باید حتمی ایتم های مانایی ببندید زیرا این هیرو به شدت مانا مصرف میکند و لول های زیاد و سنگینی دارد که هر کدام از انها را اگر به درستی استفاده کنید میتوانید به دشمنان دمیج زیادی وارد کنید.

هیروی Shadow fiend بهترین هیروی بازی دوتا دو
هیروی Shadow fiend بهترین هیروی بازی دوتا دو

هیروی شادو دشمنان خودش را از دور مورد حمله قرار میدهد و شما با استفاده از این هیرو میتوانید به راحتی بازی را در دست بگیرید.

هیرو شادو میتونه برای شما نقش تانک و یا اتک را داشته باشه و ایتم بندی این هیرو نیز حساس میباشد و باید با دقت ایتم ها را در حین بازی استفاده کنید.

Phantom Assassinginners ایا میتونه به عنوان بهترین هیروی دوتا دو شناخته شود؟

هیروی فانتوم اساسین نمیتونه به عنوان بهترین هیروی بازی دوتا دو شناخته بشود ولی اگر کسی بازی با این هیرو رو بلد باشه میتونه کل مپ را جمع کنه و تمامی دشمنان رو به تنهایی نابود کنه و قدرت بسیار بالایی دارد.

این هیرو فقط به علت لول 6 خود در بازی بسیار مطرح و شناخته شده میباشد و برای افراد مبتدی بسیار مناسب است.

Phantom Assassinginners ایا میتونه به عنوان بهترین هیروی دوتا دو شناخته شود؟
Phantom Assassinginners ایا میتونه به عنوان بهترین هیروی دوتا دو ؟

لول 6 هیروی فانتوم اساسین این قابلیت را به شما میدهد که در دو سه اتک خودتون بتونید دمیج های بسیار سنگینی رو به دشمن تحمیل کنید و با همین چند ضرب دشمنانتون رو اسیب زیادی بزنید.

این هیرو برای افراد مبتدی بسیار مناسب میباشد چون نیاز زیادی به استفاده از لول ندارد و لول هاش به صورت اتوماتیک بر روی هیرو استفاده میشود.

بهترین هیروی بازی dota 2 در یک کلام

اگر در یک کلام میخواسته باشم از بین هیرو های بالا و تمامی هیرو های بازی یک هیرو رو به عنوان بهترین هیروی بازی در نظر بگیریم و به سطح بازی افراد توجه ای نکنیم این یک هیرو بدون شک اینوکر میباشد . هیروی اینوکر در بازی دوتا دو به عنوان بهترین هیروی بازی dota 2 شناخته میشود.

پلی دادن با هیروی اینوکر کار ساده ای نیست و باید اموزش های زیادی در این مورد ببینید و اموزش استفاده از لول هاش رو به صورت کامل یاد بگیرید.

من با ساعات بالای پلی دادن هنوز تسلط کامل برای پلی دادن و استفاده از لول های ایوکر ندارم و اگر شما 10 ساعت با این هیرو پلی بدید میتوانید کامل این هیرو رو یاد بگیرید و از لول هاش استفاده کنید.

sanagame

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0