ثناگیم
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

اموزش گرفتن لباس رایگان در فری فایر

دسته بندی :فری فایر, همه, ویژه sanagame
اموزش گرفتن لباس رایگان در فری فایر

اموزش گرفتن لباس رایگان در فری فایر و استفاده ان در بازی . در این مقاله اموزش به دست اوردن اسکین رایگان فری فایر به چه صورت میباشد و صفر تا صد اموزش میگیرید.

لباس و اسکین بازی را زیبا میکند وگرنه برای شما هیچ امکان یا ایتم خاصی در نبرد ندارد. شما با استفاده از اسکین های به دست امده میتوانید زیبا تر باشید و با دشمنان با زیبایی بیشتری بجنگید.

یکی از ویژگی هایی که لباس یا اسکین به شما میدهد داشتن جایگاه اجتماعی خوبی در بازی است و شما در حال بازی با دوستانتون میتوانید این جایگاه اجتماعی را متوجه شوید.

نرم افزار های به دست اوردن لباس رایگان

نرم افزار هایی تخصصی و خاصی وجود دارند که با استفاده از انها میتوانید تمامی اسکین های بازی از جمله تمامی اسکین های اسلحه و تمامی اسکین های لباس خود را باز کنید . این نرم افزار ها روش کار بسیار اسانی دارند برای مثال یکی از نرم افزارهای تخصصی سایت ثناگیم که طراحی شده است به این صورت کار میکند.

اموزش گرفتن لباس رایگان در فری فایر
اموزش گرفتن لباس رایگان در فری فایر

ابتدا نرم افزار را نصب میکنید و فقط برای بار اول لازم است فیلترشکن داشته باشید و اگر دوباره نیز میخواسته باشید وارد بشید نیاز به فیلتر شکن ندارد. با ورود به منوی نرم افزار میتوانید اسکین های متنوعی برای شخص و گان های خودتون را مشاهده کنید.

با کلیک بر روی هر کدام از گان های منو ان را در بازی خود میتوانید مشاهده کنید. اسکین های خودتون را فقط خودتون مشاهده میکنید.

چیت و هک های فری فایر سایت ثناگیم فقط به اسیکن هک تمام نمیشود و سایت ثناگیم چیت فری فایر را نیز در فروشگاه خود قرار داده که با استفاده از ان میتوانید دشمنان خودتون را از پشت در و دیوار مشاهده کنید و انها را نابود کنید. به صورت اتوماتیک هدف گیری کنید و شلیک کنید و دشمنان را نابود کنید و سایر موارد.

اسکین تولز

اموزش به دست اوردن اسکین رایگان فری فایر
اموزش به دست اوردن اسکین رایگان فری فایر

شما میتوانید این نرم افزار را از سایت ثناگیم خریداری کنید. برای خرید این نرم افزار به ایدی رو به رو در تلگرام پیام بدهید: @sanagamevip

برای اولین بار باید با فیلتر شکن وارد شوید و فیلتر شکن مناسب برای وارد شدن به این نرم افزار سولو vpn است. میتوانید وارد کاستوم یا گان شوید.با کلیک بر روی کاستوم اسکین های زیادی جلوی شما نمایش داده میشود و میتوانید با انتخاب هر کدام از انها ان را در بازی بپوشید.

این اسکین فقط برای خود شما نمایش داده میشود و دیگر کسی ان را نمیتواند ببیند و فقط برای دل خودتون هست و پز دادن جلوی دوستانتون وقتی در جلوی انها با گوشی دارید بازی میکنید.

اموزش گرفتن لباس رایگان در فری فایر با انجام ایونت

یکی از اسان ترین اموزش گرفتن لباس رایگان در فری فایر این است که شما میتوانید اسکین فری فایر خود را با انجام ایونت های بازی که در بازه های زمانی مختلف فعال میشود را به دست بیاورد . برای دیدن ایونت ها بر روی تقویم در بازی و وقتی در لابی هستید کلیک میکنید و وارد ایونت ها میشوید.

اموزش گرفتن اسکین رایگان در فری فایر
اموزش گرفتن اسکین رایگان در فری فایر

ایونت ig milstone مثلا یکی از این ایونت ها است که در ان بازی ایدی یک پیج اینستاگرام را قرار میدهد و شما باید ان را فالو کنید و هنگامی که فالورر های اون فردی که بازی قرار داده به مقدار مشخص شده برسد مثلا 500 هزار فالوور جایزه های شما واریز میشود که معمولا اسکین است.

ایونت های چالشی بازی فری فایر

به دست اوردن اسکین رایگان فری فایر با انجام ایونت به این صورت است که در این ایونت ها مثلا مشخص میشود که شما باید در بازی های بتل رویال ای که انجام میدهید در مجموع به مدت 90 دقیقه زنده بمانید تا اسکین قابلمه را دریافت کنید. این ایونت میتوانید چیز های متنوع تری باشید مانند کشتن مقداری نفر در بازی و یا برنده شدن تعدادی بازی .

در کل ایونت یک سری ماموریت هایی است که در وقت مشخص به شما داده میشود که اگر در همان تایم مشخص انجام داده اید به شما جایزه را میدهد . این جایزه میتوانید اسکین اسلحه یا پت یا … باشد.

sanagame

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0