ثناگیم
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

بهترین هیرو ها در بازی موبایل لجند

دسته بندی :موبایل لجند, همه, ویژه sanagame
بهترین هیرو ها در بازی موبایل لجند

بهترین هیرو ها در بازی موبایل لجند را میتوان به سختی انتخاب کرد زیرا این بازی هیرو های بسیار متنوعی دارد و هر فرد با برخی از این هیرو ها بهترین بازی را به نمایش میگذارد. بهترین هیروی موبایل لجند در کلاس های مختلف متفاوت است و در ادامه به انتخاب بهترین هیرو در هر کدام از شاخه ها اشاره میکنیم.

بهترین هیرو ها در بازی موبایل لجند در کلاس های مختلف

بازی موبایل لجند هیرو های مختلفی دارد و هر کس با توجه به نوع بازی ای که میکند میتوند هیروی خودشو انتخاب کند. هیرو های بازی موبایل لجند در دسته بندی های به اسم کلاس دسته بندی میشوند.

انواع کلاس های هیرو های بازی موبایل لجند :

  • تانک : هیروی تانک هیرو هایی هستند که مقدار خون بسیار بالایی در بازی دارند و در بازی به راحتی کشته نمیشوند ولی مقدار ااسیبی که به دشمنان میزنند مقدار کمی میباشد. برای اینکه این هیرو بتونه در بازی به خوبی عمل کنه باید دوستتون در بازی یک هیرو با دمیج بالا بر داره که شما دشمنان رو سرگرم کنید و اون به انها دمیج وارد کنه.
  • فایتر : هیروی فایتر هیرویی هست که در بازی متعدل هستند و هم دمیج مناسبی وارد میکنند و هم مقدار جان متوسطی دارند و هیرو های متعادلی هستنند و میتوان از هیرو های فایتر بهترین هیرو بازی موبایل لجند رو انتخاب کرد و این هیرو ها جز بهترین هیرو های بازی موبایل لجند میباشد.
  • ساپورت : هیرو های ساپورت هیرو هایی هستند در بازی موبایل لجند که به هیروی دیگر دوستان در بازی میتونه کمک کنه و خون و مانای اونا رو پر کنه و یا در قدرتشون رو تحت تاثیر قرار بده و هیرو های بسیار مناسبی هستن که یک هیروی فایتر یا اساسین رو کاور کنند.
  • اساسین : این هیرو قدرت جادویی هم دارند و قابلیت پرش و حرکت سریع به سمت دشمن را دارند و میتوانند اسیب های زیادی به دشمن وارد کنند و از هیرو های فایتر خون کمتری دارند و اسیب پذیر تر و اسیب رسان تر هستند.
  • مارکاسمن : این هیرو نیز میتونه جز بهترین هیروی های بازی موبایل لجند باشه زیرا بهترین هیرو در بازی موبایل لجند هیرو میتونه برای افراد زیادی باشه که از دور شلیک کند و از دور به دشمنانش اسیب برسونه و اسیب درگیری های رو در رو رو کمتر تحمل کنه.

معرفی بهترین هیرو های بازی موبایل لجند

در ادامه لیستی از بهترین هیرو های بازی موبایل لجند در کلاس های مختلف ارئه میدم که به شما کمک میکند.

Carmilla – Support کارمیال

Carmilla – Support کارمیال بهترین هیروی ساپورت بازی موبایل لجند

هیروی کارمیال و هیروی ساپورت و قدرتمند که در 2019 به بازی اضافه شده است و قدرت و لول های زیادی دارد و میتواند جادوی دشمنان را در دفاع ازخودشون رو برمیداره و هیروی بسیار معرفی میباشد. بهترین هیروی ساپورت بازی موبایل لجند را میشود هیروی کارمیال معرفی کرد.

Lolita – Tanks لویتال

Lolita – Tanks لویتال

هیروی لویتال یک هیروی تانک است که اصلا به ظاهر معصومش نمیخوره که انقدر تحمل زیادی در برابر حملات دشمن داشته باشد و میتوان بهترین هیروی تانک بازی موبایل لجند را هیروی لویتال معرفی کرد. این هیرو لول های خاصی دارد و اخرین قدرت و لوش بسیار کشنده است.

Kimmy – Marksman کیمی

Kimmy – Marksman کیمی

این هیرو جزو دسته مارکسمان ها قرار میگیره و همنطور که گفتم اسیب رسانی به دشمنان از راه دور از قابلیت های بسیار عالی این هیرو میباشد.

کیمی میتواند پشتیان باشد و یا درگیری های تک به تک را راه بندازد و بهترین هیروی مارکسمان بازی موبایل لجند هیروی کیمی میباشد.

یکی از قدرت های هیرو مقابله با اسیب زدن دشمنان در هنگام حرکتش میباشد که یک قابلیت و قدرت بسیار مناسب میباشد.

Leomord – Fighter لئومورد

Leomord – Fighter لئومورد بهترین هیروی فایتر بازی موبایل لجند

هیروی لئو مورد جز هیرو های متعادل و فایتر بازی موبایل لجند میباشد. بهترین هیروی فایتر بازی موبایل لجند هیروی لئومورد است. این هیرو میزان سرعت راه رفتن متوسطی دارد و میزان اسیب رسانی و مقدار جان متوسطی دارد. این لئو میتواند برای افزایش سرعت خود از اسب خود استفاده کند و قدرت های خودش را باز کند و اسیب زیادی به دشمنان بزند.

چیت بازی موبایل لجند

بازی موبایل لجند چیت و هک هایی موجود دارد که سایت ثناگیم تولید کننده و سازنده اون ها است و در ادامه به معرفی انها میپردازم.

موبایل لجند دارای چیت های متنوعی میباشد که به شما قابلیت های متنوعی میدهد برای مثال چیت موبایل لجند سایت ثناگیم به شما این قابلیت را میدهد که تمامی هیرو های دشمن رو در نقشه مشاهده کنید یا صفحه ی مشاهده ی خودتون رو بزرگ تر کنید و بازی را به صورت بزرگ تر مشاهده کنید.

sanagame

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0