ثناگیم
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

بهترین اسلحه های بازی کالاف دیوتی موبایل

دسته بندی :اموزش بازی, کالاف دیوتی موبایل, همه, ویژه sanagame
بهترین اسلحه های بازی کالاف دیوتی موبایل

بهترین اسلحه های بازی کالاف دیوتی موبایل که به شما در مولتی و بتل رویال کمک میکنند زودتر و راحت تر دشمنانتون رو نابود کنید. بهترین گان های بازی کالاف دیوتی موبایل شامل طیف گسترده ای میشود زیرا ما در بازی کالاف دیوتی موبایل گان هایی زیادی داریم و این گان ها در طیف و زمینه های گسترده ای هستند برای مثال ما اسنایپ و رایفل و شاتگان داریم.

بهترین گان و اسلحه ی رایفل بازی کالاف دیوتی موبایل

رایفل شامل گان هایی میشود که برای شما شلیک های رگباری را انجام میدهند و دمیج زیادی نیز به دشمن وارد میکنند ولی نسبت به گان های SMG سنگین تر هستند. بعضی از افراد SMG رو هم جز گان های رایفل به شمار میاورند.

بهترین گان و اسلحه ی رایفل بازی کالاف دیوتی موبایل

لیست بهترین گان و اسلحه رایفل بازی کالاف دیوتی موبایل:

  • Kilo 141
  • AK47
  • Krig 6
  • Switchblade X9
  • QQ9
  • M13
  • Peacekeeper MK2

در ادامه بعضی از این گان های رایفل را به صورت کامل برای شما توضیح میدهم و میتوانید از تمامی گان های رایفل بازی در بازی استفاده کنید و همه ی این گان ها بسیار قوی و جز برترین گان های بازی کالاف دیوتی موبایل حساب میشوند.

اسلحه ی Kilo 141

این اسلحه جز برترین اسلحه های بازی میباشد که علت ان قدرت بسیار بالایی که این اسلحه دارد و دمیج زیادی که به دشمنان وارد میکند است و این که لگد بسیار پایین و کمی دارد.

برای این گان هم اسکین های لجندری زیبایی در بازی وجود دارد و از گان های محبوب خود اکتیویژن نیز میباشد.

اسلحه ی Kilo 141 کالاف دیوتی موبایل

دمیجی که این گان وارد میکند برابر با 29 دمیج به ازای هر تیر است و این گان فایر ریت و همچنین رنج خیلی خوبی هم دارد و برای اهداف دور و نزدیک مناسب میباشد ولی بهتر از برای هدف های نزدیک بیشتر ازش استفاده کنید.

اسلحه ی AK47

AK47 اسلحه ای است که در تمامی بازی های شوتر چه انلاین و چه افلاین وجود دارد و همه ی ما بار ها از ان استفاده کردیم و اگر علت استفاده از این گان در بازی کالاف دیوتی موبایل رو هم بخواهیم برسی کنیم بیشتر بودن مقدار دمیج وارد شده به دشمن به ازای هر تیر این اسلحه متناسب با دیگر اسلحه ها است زیرا این سلاح به ازای هر شلیک به دشمنان 40 دمیج وارد میکند.

البته سایت ثناگیم یک برنامه بسیار تخصصی برای بازی کالاف دیوتی موبایل طراحی کرده است که میتوانید با کلیک کردن بر روی دکمه ی استارت این برنامه قدرت اسلحه های بازی را زیاد کنید و لگد تمامی اسلحه ها را کم کنید و این کار موجب بن شدن اکانت شما نمیشود و این چیت بسیار انتی بن میباشد و میتوانید سایر اطلاعات و توضیحات را با کلیک بر روی لینک زیر به مطلب اصلی منتقل شوید و مطالعه کنید.

چیت کانفیگ کالاف دیوتی موبایل

این گان برای درگیری های نزدیک حرف اول و اخر را میزند و مخصوص درگیری های نزدیک است و برای تمامی پلیر ها مناسب است. تنها مشکل گان AK47 داشتن لگد بسیار زیادی است که دارد . میتوان این گان رو جزو بهترین اسلحه های بازی کالاف دیوتی موبایل در نظر گرفت.

بهترین گان و اسلحه ی اسنایپ بازی کالاف دیوتی موبایل

اگر میخواسته باشیم یک اسنایپ را به عنوان بهترین اسنایپ بازی کالاف دیوتی موبایل در نظر بگیریم کار سخت و غیر ممکنی است زیرا سبک و مدل های اسنایپ بازی کالاف دیوتی موبایل بسیار متنوع است و هر کدامشون برای ما یک کاری و یک قابلیت را میدهند.

اسنایپ در بازی کالاف دیوتی موبایل برای اهداف دور مناسب میباشند و برای اهداف نزدیک توصیه میشود که استفاده نشود مگر اینکه فست اسنایپ ها و نواسکوپ(بدون اسکوب) را خیلی خوب بلد باشید.

بهترین گان و اسلحه ی اسنایپ بازی کالاف دیوتی موبایل

اسنایپ هایی مانند دراگون به شما این قابلیت را میدهند که بتوانید با کلیک کردن پشت سر هم دکمه ی شلیک تیر های شما شلیک شود اما گان هایی مانند DL Q33 اینگونه نیست و بعد از شلیک اول باید مقداری صبر کنید تا تیر بعدی قابل شلیک شود و پشت سر هم نمیشود تیر اندازی کرد.

لیست بهترین گان و اسلحه رایفل بازی کالاف دیوتی موبایل:

  • DL Q33
  • Locus
  • ZRG 20mm
  • SVD

در ادامه تمامی این گان ها را به صورت کامل توضیح میدهم و کار و علت انتخاب انها را به عنوان اسنایپ بازی کالاف دیوتی موبایل توضیح میدهم.

اسنایپ DL Q33

مقدار دمیجی که این گان میدهد بسیار زیاد است و شعاع زیادی را پوشش میدهد و برای فاصله های بسیار دور هم بسیار مناسب میباشد. این گان رو همه ی افراد از همون روز اول میتوانند در اکانتاشون استفاده کنند و جزو قویترین اسنایپ های بازی کالاف دیوتی موبایل محسوب میشود.

مقدار دمیجی که این گان به دشمنان وارد میکند برابر :90 است و مقدار شعاع قابل پوشش توسط این اسلحه 99 است که میشود بهترین اسنایپ بازی برای فاصله های بسیار دور .

اسنایپ Locus

دمیجی که اسنایپ لوکاس وارد میکند از اسنایپ DL Q33 بیشتر است و قدرت هر شلیک لوکاس 95 است ولی تنها عیبی که اسنایپ لوکاس داره این هست که برای اهداف خیلی دور مناسب نیست و تیر به افراد در فاصله ی بسیار دور نمیرسد.

اسنایپ Locus بازی کالاف دیوتی موبایل

این اسنایپ بسیار مناسبی میباشد و برای مپ های مولتی میتواند بهترین اسنایپ بازی کالاف دیوتی موبایل این اسنایپ را معرفی کرد.

اسنایپ SVD

این اسنایپ در برخی از بازی ها با اسم اسنایپ دراگون شناخته میشود و تیراندازی با این اسنایپ میتواند به صورت متناوب و پی در پی باشد و این اسنایپ دمیج خوبی هم به دشمنان وارد میکند به گونه ای که به ازای هر تیر اندازی از جان دشمنان 80 تا کم میکند.

این اسنایپ برای بدونت اسکوپ شکلیک کردن در فاصله های نزدیک نیز مناسب میباشد.

افرادی که هدف گیری خیلی دقیقی ندارند میتوانند از این اسنایپ استفاده کنند زیرا این اسنایپ شلیک پی در پی دارد و میتوانید چندین تیر را به سمت دشمنان پشت سر هم شلیک کنید شاید یکیش به دشمن بخورد.

این اسنایپ هم در بازی برای برخی از افراد بهترین اسنایپ بازی کالاف دیوتی موبایل شناخته میشود.

sanagame

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0