ثناگیم
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

بهترین پت های بازی فری فایر

دسته بندی :دسته‌بندی نشده, فری فایر, همه, ویژه sanagame
بهترین پت های بازی فری فایر

بهترین پت های بازی فری فایر به شما کمک میکنند که بازی لذت بخش تری را تجربه کنید. در بازی فری فایر شما میتوانید از حیوانات خانگی استفاده کنید .بهترین حیوان خانگی در بازی فری فایر ممکن است انتخابش سخت باشد زیرا در بازی پت های زیادی وجود دارد.

بازی فری فایر یک بازی در سبک بتل رویال و تیمی میباشد و داشتن همراه و پت بسیار میتواند در روند بازی به شما کمک کند.

ویژگی ها و انواع پت های بازی فری فایر

هر کدام از پت های موجود در بازی فری فایر به شما امکان و قابلیتی را میدهد برای مثال برخی از این پت ها میتواند باعث شود که شما اسیب کمتری از دشمنان دریافت کنید . مثلا با استفاده از یک پت باعث میشود که 30 درصد از اسیب هایی که دشمنان به شما از پشت میرسانند کاسته شود.

برخی دیگر از پت ها اثر نارنجک دشمنان را کم میکند و تمامی این موارد به شما در روند بازی بسیار کمک میکند.

برخی پت ها نیز جنبه دفاعی دارند و در روند دفاعی شما به شما کمک میکنند.

پت پرنده ی فالکو بازی فری فایر

بهترین حیوان خانگی بازی فری فایر فالکو

پرنده ی زیبای فالکو جزو بهترین پت های بازی فری فایر میباشد که برای افرادی که به سرعت زیادی نیاز دارند بسیار مناسب میباشد. این پرنده سرعت شنای شما را 25 درصد افزایش میدهد و همچنین 15 درصد میزان سر خوردن شما را افزایش میدهد. همچنین موجب میشود که سرعت فرود امدن شما نیز در بازی بسیار زیاد شود و سریع بتوانید فرود بیاید در ابتدای بازی و کنترل شما را روی چتر نجات خودش بسیار افزایش میدهد .

حیوان خانگی میمون بیستون فری فایر

بهترین پت بازی فری فایر بیستون

این هیروی میمون مانند بسیار برای افرادی که از نارنجک های دستی در بازی استفاده میکنند مناسب میباشد و سبب میشود که Hand Helping شما در بازی افزایش پیدا کند و بتوانید نارنجکتون رو در مسافت های بلند تر پرتاب کنید و این امکان به شما این قابلیت را میدهد که از فاصله های دور تر نارنجک های خودتون رو پرتاب کنید و دشمنان را نابود کنید.

مهم ترین نکته در مورد هیروی بیستون این میباشد که در لول های پایین کاربرد زیادی ندارد و حتمی باید لول ان را بالا ببرید تا بتوانید از قدرت خاص ان استفاده کنید.

پت پرنده ی واگور در بازی فری فایر

بهترین حیوان بازی فری فایر واگور

یکی از تاپ ترین و بهترین پت های بازی فری فایر همین پرنده ی واگوار در بازی فری فایر میباشد. این پنگوئن زیبا و باکلاس در هر 120 ثانیه برای شما یک نارنجک دیوار گلو ایجاد میکند و در کوله ی شما قرار میدهد . بهترین قابلیت و امکانی که این پرنده به شما میدهد صرفه جویی در تایم شما بری بدست اوردن نارنجک گلو میباشد و همچنین از لول یک کاربردی و به درد بخور است.

چیت فری فایر در کنار یک حیوان خانگی خوب در فری فایر بسیار کاربردی میباشد

در کنار یک پت و حیوان خانگی عالی در فری فایر اگر از چیت فری فایر نیز استفاده کنید میتوانید به اسانی دشمنان خودتون رو نابود کنید.

چیت های زیادی برای فری فایر وجود دارد که سایت ثناگیم برای شما انها را تهیه کرده و قرار داده است و به شما امکانات بسیار خاصی و قابل ستایشی میدهد. از جمله امکانات چیت فری فایر میتوان به افزایش ایم بات یا نشان دادن مکان دشمنان در بازی اشاره کرد.

یک پت خوب همیشه کنار شما هست و در بازی علاوه بر قابلیتی که به شما میدهد یک زیبایی خاصی نیز دارا میباشد. شما میتوانید پت های خود را ارتقا دهید و بازی خود را زیبا تر کنید و با چیت این نیز به راحتی هر چه بیشتر دشمنان را نابود کنید.

sanagame

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0