ثناگیم
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

بهترین گان رایفل پابجی موبایل

دسته بندی :اموزش پابجی موبایل, پابجی, همه, ویژه sanagame
بهترین گان رایفل پابجی موبایل

بهترین گان رایفل پابجی موبایل میتواند انتخاب های زیادی براش وجود داشته باشد و بسته به شخصیت افراد متفاوت است ولی در این مقاله من به صورت کامل این گان را توضیح میدهم و میتوانید با استفاده از این مقاله بهترین گان رایفل در بازی پابجی موبایل را مناسب با خودتون پیدا کنید.

قویترین اسلحه بازی در ضمینه ی گان های رگبار ( رایفل ) و یا گان های تک تیر انداز ( اسنایپ) متفاوت است و هر کدام کار خاص خود را انجام میدهند.

بهترین گان رایفل پابجی موبایل

بهترین گان رایفل پابجی موبایل را نمیتوان به یک گان محدود کرد برای مثال گان M416 گانی با لگد کم است ولی گان کلاش دمیجش از m468 بیشتر است ولی لگد خیلی بیشتری دارد و باز هم بسته به سلیقه های افراد میتواند این گان فرق کند ولی در ضمینه ی تمامی گان های رایفل بازی پابجی موبایل من و اکثر افراد گان m416 را انتخاب میکنیم.

بهترین گان رایفل پابجی موبایل

بهترین گان رایفل پابجی موبایل انتخاب خیلی سختی میباشد زیرا گان های رایفلی بعضی هاشون رو از طریق لوت کردن نمیشود بدست اورد و باید انها را از ایرداپ بدست اورد. مثلا گان گروزا رو هر چقدر هم شما در مپ جستجو کنید چیزی را پیدا نخواهید کرد و جستجوی شما بی فایده خواهد بود.

اگر در بازی افراد خاص و تخصصی نگاهی بیندازید مانند بازی استریمر های معروف خارجی یا ایرانی مشاهده خواهید کرد که برای گان M4 خودشون اسکین های خیلی خاصی دارند و بیشتر در بازی از این اسلحه استفاده میکنند و این مورد نیز میتواند دلیل برتری این گان را بیشتر تایید کند.

اگر نیازمند اسکین های خاص هستید ترفند در اوردن اسکین های مناسب و همچنین چیت افزایش شانس پابجی موبایل در سایت ما موجود است که برای بدست اوردن اسکین های خاص به شما کمک میکند.

لیست گان های رایفل پابجی موبایل

  • AKM گانی با دمیج بالا
  • M416 گانی با لگد کم
  • M16A4 گانی با شلیک های سه تیره
  • SCAR-L گانی با لگد متوسط و دمیجی متوسط
  • GROZA گانی با دمیج بسیار زیاد و لگد زیاد موجود در ایرداپ ها
  • AUG گانی با دمیج و لگد زیاد
  • QBZ گان موجود در مپ سانهوک
لیست گان های رایفل پابجی موبایل

هر کدام از این گان ها در مواردی قوی و در مواردی ضعیف است برای مثال گان M416 را در زیر به صورت کامل برای شما توضیح میدهم .بهترین گان رایفل پابجی موبایل باز هم ا نظر من همین گان میباشد و در ادامه به صورت بسیار کامل تر توضیح میدهمش.

گان M416 در بازی پابجی موبایل

این گان در دسته گان های Assault Rifle یعنی رگبار قرار دارد و تیری که استفاده میکند تیر های سبز موجود در بازی ( 5.56mm ) میباشد. تایم ریلود کردن این اسلحه 2.1s میباشد که مقدار مناسبی است. اندازه مقدار مجیک بولتش هم 30 میباشد یعنی تا شعاع 30 میلی متری دشمن بزنید با دشمن تیر هاتون بخورد خواهد کرد.

قابلیت نصب تجهیزات زیادی در بازی پابجی موبایل بر روی گان M416 وجود دارد مانند Suppressor که صدای تیر شما در بازی را دیگر نشون نمیدهد.

مقدار دمیجی که این گان وارد میکند به ازای هر تیر زدن به بدن دشمن 41 میباشد.

با توجه به توضیحات بالا من این گان رو به عنوان بهترین گان رایفل پابجی موبایل قبول دارم و از این گان بهتر پیدا نمیشه کرد از نظر من.

گان AKM در بازی پابجی موبایل

گان AKM در بازی پابجی موبایل

این گان نیز در دسته گان های رگبار قرار دارد و مقدار دمیج زیادی دارد و لگد زیادی دارد و تیر 7.62mm میخورد و تنها مشکلی که دارد لگد زیاد است و برای هدف هایی که خیلی دور هستند اصلا توصیه نمیشود و هدف های نزدیک را بهتر میزنند.

مقدار زمان لازم برای ریلود این اسلحه 2.9s میباشد که مقداری بیشتر از گان m416 میباشد و 0.8 ثانیه دیر تر خشابش پر میشود.

مجیک بولتی که این گان دارد برابر 30 میباشد که دقیقا برابر با گان m416 میباشد. مقدار دمیجی که این گان دارد به ازای هر تیری که به بدن دشمن برخورد بکند 50 دمیج از دشمن کم میکند و این مقدار نسبت به m416 تقریبا 9 عدد بیشتر است.

با توجه به تمامی نکته هایی که گفتم من بهترین گان رایفل پابجی موبایل گان m416 رو انتخاب میکنم.

اگر شما میخواسته باشید از گان هایی مانند akm استفاده کنید و اصلا لگدی هم نداشته باشید در بازی میتوانید از چیت پابجی استفاده کنید که برای شما تمامی لگد های گان های بازی رو به صفر میرسوند. چیت پابجی موبایل یک نوع تقلب در بازی پابجی موبایل میباشد که در ایران تخصصی ترین نسخه در سایت ثناگیم تهیه و به فروش گذاشته شده است و میتوانید از سایت ما این چیت را تهیه کنید.

sanagame

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0