ثناگیم
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

اموزش بازی GTA V Online – راهنمای شروع سریع رسیدن به پول نقد ، ماشین و خانه

دسته بندی :GTA V, اموزش بازی sanagame
امووزش بازی gta v

اموزش بازی GTA Online برای مبتدیان و همچنین در این مقاله اموزش ترفند ها و تکنیک های GTA Online را میاموزید و میتوانید در بازی GTA Online سریع تر خانه و پول دربیارید به نوعی این مقاله را شما میتوانید اموزش پول در اوردن در بازی GTA Online بدونید.اموزش بازی gta v انلاین به صورت کامل و توضیح ماموریت ها .

بازی جی تی ای از سال 2013 شروع به کار کرده است.همیشه بازیکنان تازه کار وارد دنیای Rockstar میشوند . اگر شما هم یکی از کسانی هستید که اخیراً وارد آن شده اید. ما مجموعه ای از نکات در مورد نحوه بازی GTA Online را داریم که به شما در ادامه راه کمک می کند. این اموزش ها باعث به موفقیت رسیدن شما در مدت زمان کوتاهی میشود.شکی نیست که ورود به GTA Online می تواند وحشتناک باشد. اما نگران نباشید زیرا با راهنمایی صحیح می توانید به سرعت از پس آن برآیید. بنابراین هرگز برای امتحان کردن دیر نیست. با نزدیک شدن به هفت سال به روزرسانی و توسعه ، اکنون شما گزینه های بسیار متنوعی برای نحوه ایجاد فعالیت خود در بازی دارید. که می تواند یک چشم انداز دلهره آور برای تازه واردان باشد. به همین دلیل دقیقاً ما این لیست از نکات مفید GTA Online را برای شروع کار و همچنین لیستی از فعالیت ها و رویدادهایی که باید مشاهده کنید جمع آوری کرده ایم تا از تجربه آنلاین خود بیشترین بهره را ببرید و سریع تر به درجات بالایی برسید.

همچنین میتوانید چیت بازی gta v انلاین را از سایت ما خریداری کنید و به جای زحمت کشیدن کار 100 شب را در یک ساعت انجام بدید و بهترین خانه و ماشین و … را برای خود بخرید.

1. آموزش GTA Online انتخاب کارکتر

اموزش بازی GTA Online
اموزش بازی GTA Online

برای انتخاب کارکتر در GTA Online ، ابتدا باید این قسمت آموزش را ببینید. برای دسترسی به آن ، یا باید d-pad را نگه دارید تا چرخ انتخاب کاراکتر بالا بیاید و قسمت پایینی (که نشان دهنده شخصیت GTA Online شماست) را انتخاب کنید ، یا مکث بازی را انجام دهید ، زبانه فهرست آنلاین را انتخاب کنید و گزینه Play GTA Online را انتخاب کنید .

2. یک ماشین مناسب و یک گاراژ بخرید

اموزش بازی GTA Online برای مبتدیان
اموزش بازی GTA Online برای مبتدیان

اموزش بازی GTA V Online ما می گوییم “خرید”. اما شما در واقع می توانید یکی از بهترین اتومبیل های اسپرت را در این بازی با هزینه کلان “bugger all” انتخاب کنید. برای دریافت رایگان Elegy RH8 فقط کافیست در Rockstar’s Social Club ثبت نام کنید . پس از انجام این کار ، این سرعت گیر دو درب (که به نیسان GT-R شباهت دارد) متعلق به شما خواهد بود. به لطف بسیار زیادی که دارد ، این یک انتخاب عالی برای مسابقات است. و همیشه حواستون باشه که در ماشین را قفل کنید. همچنین برای ایمن نگه داشتن اتومبیل خود می خواهید در یک گاراژ خریداری کنید. با قیمت 25000 دلار ، گاراژ Unit 124 در Popular St احتمالاً بهترین انتخاب برای مبتدی های بی پول هست .

3- پول نقد را در دستگاه های خودپرداز نگه دارید

اموزش بازی جی تی ای وی انلاین
اموزش بازی جی تی ای وی انلاین

Los Santos آنلاین مکان خطرناکی است. هر بازیکن پول و نقدینگی هایی را که همراه دارد ، می تواند توسط بازیکنان دیگر به سرقت رود. برای اطمینان از از دست ندادن تمام هزینه های آخرین شغل خود .حتما پول خود را به یک دستگاه خودپرداز انتقال دهید. در اطراف بلین دستگاه های خود پرداز زیادی وجود دارد. می توانید از Quick GPS در منو استفاده کنید (صفحه لمسی را پایین نگه دارید) تا شما را به نزدیکترین دستگاه هدایت کنیم. نمی توانید خودپرداز پیدا کنید؟ شما همچنین می توانید از طریق مرورگر وب تلفن خود به وب سایت Maze Bank مراجعه کرده و از طریق آنجا سپرده گذاری کنید. در GTA Online ، هوش و ذکاوت نتیجه می دهد.

4. پس انداز کنید ، سپس یک مرکز زیرزمینی خریداری کنید

اموزش پول دراوردن در بازی gta v انلاین
اموزش پول دراوردن در بازی gta v انلاین

اموزش بازی GTA V Online برای شرکت در Doomsday Heist GTA Online ، شما به یک تاسیسات زیرزمینی بزرگتر احتیاج دارید. این سنگرهای بزرگ یکی از چندین نیاز اساسی برای سرقت بانک ها است. (شما همچنین باید مدیر عامل شوید) و پوشلش رو جور کنید. ارزان ترین قیمت را می توان در Paleto Bay یافت .از این طریق شما 1،125،000 دلار از سایت Maze Bank Foreclosures خرید – با سرگرم کننده بودن ، 1،125،000 دلار فقط در ازای یک کارت نقدی Great White Shark Cash با قیمت 19.99 دلار / 11.99 پوند است. با جبران هزینه های هنگفت . متصدی مجرمان در انتظار اتاق امنیت. اتاق نشیمن و اتاق خواب از جمله سایر اقلام تجملاتی است.

5. یک دستگاه هلی کوپتر را بدزدید

نحوه کسب درآمد سریع در GTA Online
نحوه کسب درآمد سریع در GTA Online |

شهرستان بلین یک قطعه قابل فروش در املاک و مستغلات است. بنابراین سرقت یک دستگاه هلیکوپتر می تواند باعث صرفه جویی در وقت بسیار شود. با در نظر گرفتن یکی از ارزانترین خریدهای Elitás Travel (780،000 دلار باکینگهام ماوریک) هنوز هم از پس هزینه های مالی شما برمی آید. کیف پول شما واقعاً از شما به خاطر پریدن هلیکوپتر دزدی از شما تشکر می کند. شاید بتوان ساده ترین سرقت را در فرودگاه بین المللی لوس سانتوس ، نزدیک مدرسه پرواز پیدا کرد.

همچنین میتوانید از مود های بازی gta v استفاده کنید . با استفاده از این مود ها میتوانید خود را به جای شخصیت های مارول مانند هالک جایگزین کنید.

6. یک آپارتمان سطح بالا خریداری کنید

چگونه می توان به سرعت در GTA Online بالا رفت
چگونه می توان به سرعت در GTA Online بالا رفت

یک نکته ی طلایی برای دزدی اموزش بازی gta v انلاین قبل از اینکه بتوانید از دزدکی های عالی GTA Online لذت ببرید ، ابتدا باید به سطح 12 برسید. نکته بسیار مهم ، اگر می خواهید این کارهای چند بخشی را خودتان برنامه ریزی کنید . و بنابراین قدرت چگونگی تقسیم پول را دارید . همچنین به این کار نیاز داریدبرای دزدی های خود یک آپارتمان خریدرای کنید. این آپارتمانهای شیک دارای تابلوهای برنامه ریزی هستند. که برای راه اندازی دزدگیر بسیار مهم هستند و ارزانترین ها را می توان در ارتفاعات Del Perro یافت. از تلفن شخصیت خود به Dynasty 8 Real Estate بروید و این ملک با قیمت 200000 دلار می تواند متعلق به شما باشد.

7. برای رویدادهای هفتگی چشمان خود را نبندید

اموزش انلاین کردن gta v
اموزش انلاین کردن gta v

یک نکته طلایی در اموزش بازی gta v انلاین Rockstar رویدادهای هفتگی منظمی را برگزار می کند که به بازیکنان پاداش دو برابر RP و پاداش نقدی مضاعف می دهد ، مانند هفته نبرد اخیر که از طوفان دور می شود. برای جدیدترین اخبار مربوط به این رویدادها یک دزدگیر مهره در Newswire Rockstar نگه دارید ، زیرا شرکت در آنها غالباً تخفیف هفتگی را برای اتومبیل ها و املاک فراهم می کند.

8- برای جوایز Rep خوب بازی کنید

جوایز Rep gta v انلاین
جوایز Rep gta v انلاین

اگر در حین کار مرتباً به بازیکنان دیگر کمک می کنید و سعی نمی کنید با نید زدن به موتور پول آنها را بدزدید ، جایزه “Good Sport” را دریافت خواهید کرد. پاداش گفته شده معمولاً به صورت امتیاز یا پول نقد اضافی میباشد. ببینید ، خوب بازی کردن خوب است.

9. ماموریت های داستانی کامل

اموزش ماموریت های بازی gta v
اموزش ماموریت های بازی gta v

بازی در میان انواع مختلف مسابقات و مسابقات مختلف GTA Online می تواند احساس قدرتمند بودن را داشته باشد. برای پول بیشتر ، برخی از ماموریت های داستانی را امتحان کنید. افرادی مانند لامار ، جرالد ، و سیمئون یتاریان همه از GTA 5 عبور می کنند و هر کدام دارای ماموریت های پر از صحنه برای خاموش کردن هستند. بیشتر این کارها دزدی هستند و اتمام آنها پول شما و امتیازات شغلی و اعتبار شما را بیشتر میکند. برای دسترسی به آنها ، لیست ماموریت را از فهرست مکث بالا بیاورید.

sanagame

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0