ثناگیم
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

اموزش بازگردانی اکانت پاک شده کالاف

دسته بندی :دسته‌بندی نشده sanagame
اموزش بازگردانی اکانت پاک شده کالاف

اموزش بازگردانی اکانت پاک شده کالاف دیوتی موبایل یکی از نیامندی های تمامی بازیکنان تازه کار میباشد که نمیتوانند اکانت خود را سیو کنند. بزار بازگردانی اکانت حذف شده ی کالاف دیوتی موبایل این مقاله به شما کمک بسیار زیادی میکند. شاید بار ها شده باشد که شما بعد از پاک کردن بازی کالاف دیوتی موبایل دیگر به اکانت خودتون دسترسی نداشته باشید.

روش های بازگردانی اکانت کالاف دیوتی موبایل

برای بازگردای اکانت کالاف دیوتی موبایل روش های متنوعی موجود است که در زیر به برخی از انها میپردازیم.انواع روش های بازگردانی اکانت کالاف دیوتی موبایل

  • بازیابی اکانت با استفاده از ایمیل
  • بازیابی اکانت با استفاده از شماره همراه
  • استفاده از سایت اکتیوژن
اموزش بازگردانی اکانت پاک شده کالاف
اموزش بازگردانی اکانت پاک شده کالاف

برای انجام این کار باید نخست وارد سایت اکتیویژن شوید و وارد بخش امنیتی اکانت شوید و ورود دو مرحله ای و تایید دو مرحله ای را فعال کنید و ایمیل بازیابی نیز بر روی اکانت خود قرار دهید. اگر به صورت کامل این کار را انجام بدهید در بازگردانی و بازیابی اکانت حدف یا پاک شده کالاف دیوتی موبایل خود به مشکلی بر نمیخورید.

پشتیبانی اکتیویژن از شماره موبایل ایران

شماره موبایل برای بازیابی اکانت کالاف دیوتی موبایل خود را میتوانید همان شماره موبایل اصلی خودتان که همان خط ایرانسل شما یا خط همراه اول شما است استفاده کنید و هیچ مشکلی ندارد. بازی کالاف دیوتی موبایل از محدود بازی های است که خط های ایران را پشتیانی میکند و پیامک فعال سازی را ارسال میکند. این یک لطف بازی اکتیویژن به بازیکنان خودش است.

خوبی این کار این است که همیشه و تا وقتی که شما موبایل خودتان را دارید میتوانید اکانت کالاف دیوتی موبایل خود را بک بزنید و هرگز گم نمیشود.

اموزش بازگردانی اکانت گاست حذف شده

شاید پیش امده باشد که مدت زیادی را به بازی کالاف دیوتی موبایل به پردازید اما ناگهان بعد از اینکه اپدیت کردید بازی را دیگر به اکانت خودتون دسترسی نداشته باشید این مشکل بسیار اسان حل میشود و کافی است فقط به صورت گاست یا همان مهمان دوباره وارد بازی شوید.

حتمی بعد از اینکه وارد بازی شدید مجدد اکانت خود را روی اکتیویژن ثبت کنید تا دیگر به این مشکل نخورید و با ایمیل و پسورد اکتیویژن خودتان وارد شوید.

بعد این ایمیل و پسورد خود را حتمی در جایی امن نگه داری کنید. بهترین جای نگهداری یوزر و پسورد ارسال پیامک همراه با یوزر و پسورد اکاننتون به یک فرد معتبر است شما میتوانید یوزر و پسورد خود را به صورت پیامک برای پدر خودتان بفرسیتد تا همیشه در پیام ها باقی بماند و فراموش نشود.

بازگردانی اکانت کالاف دیوتی موبایل
بازگردانی اکانت کالاف دیوتی موبایل

اگر اکانت کالافم روی ایمیل و شماره سیو نبود؟

اگر اکانت شما روی هیچ چیز سیو نبود و شما گوشی موبایل خودتون رو عوض کردید من پیشنهاد میکنم دیگر به اکانتتون فکر نکنید. هیچ راه برگشتی و هیچ راه پیدا کردن اکانت و برگرداندن ان موجود نیست.

شما میتوانید اکانتی جدید ایجاد کنید و برای افزایش سریع لول و کاپتون از چیت های قویی ای مانند چیت کانفیگ کالاف دیوتی موبایل استفاده کنید. با استفاده از این چیت ها میتوانید به سرعت پیشرفت کنید.

برای بدست اوردن اسکین های زیبا در بازی که به سرعت به دست بیاورید نیز میتوانید گردونه بزنید و چرخودنون گردونه نیز نیازمند خرید cp کالاف دیوتی موبایل میباشد که سایت ثناگیم موجود دارد.

شما هم میتوانید چیت کالاف دیوتی موبایل و هم cp کالاف دیوتی موبایل را از سایت ثناگیم خریداری کنید.

sanagame

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0