ثناگیم
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

چیت کالاف دیوتی موبایل

دسته بندی :اخبار بازی, اموزش بازی, ترفند های بازی, چیت بازی, کد تقلب بازی, کرک بازی, همه, ویژه sanagame
دانلود چیت کالاف دیوتی موبایل از سایت ثناگیم

چیت کالاف دیوتی موبایل

دانلود قوی ترین و بهترین چیت بازی هیجان انگیز و تیراندازی کالاف دیوتی موبایل .خرید چیت کالاف دیوتی موبایل به همراه آموزش نصب و راه اندازی 0 تا 100 چیت کالاف دیوتی موبایل

متناسب برای جدید ترین اپدیت بازی کالاف دیوتی موبایل و اپدیت فایل های چیت به صورت هفتگی و ارسال به ایمیل خریداران تا سه ماه بعد از خریدشون در سایت ثناگیم

این چیت نیاز به گوشی های روت ندارد و کاملا امن میباشد و بر روی تمامی گوشی های اندروید بدون هیچ مشکلی قابل اجرا میباشد.

چیت انتی بن و غیر قابل شناسایی توسط انتی چیت ها می باشد.

آموزش چیت کالاف دیوتی موبایل

لینک های پست اصلی برای خرید چیت و دانلود ان در انتهای مطلب قرار داده شده با کلیک بر روی لینک به محصول اصلی و پست خرید این چیت هدایت میشود و میتوانید این چیت را خریداری کنید و استفاده کنید.

این چیت فروشی میباشد و امکانات عالی و متنوعی دارا میباشد.

چیت وی ای پی (vip) این چیت انتی بن می باشد و احتمال بن شدن.

این چیت مخصوص بازی کالاف دیوتی موبایل یا ( چیت  call of Duty mobile  ) می باشد  .

اولین سایتی که این چیت را به صورت اختصاصی تولید کرده سایت ثناگیم میباشد. و در اختیار کابران قرار میدهد سایت ثنا گیم است.

خرید چیت کالاف دیوتی موبایل
خرید چیت کالاف دیوتی موبایل سایت ثناگیم

ویژگی های چیت و قابلیت ها

چیت کالاف دیوتی موبایل سایت ثناگیم امکانات خاص خودش را دارد که بسیار تخصصی میباشد و این چیت اختصاصی سایت ثناگیم است و فقط افرادی که ان را از سایت ما خریداری میکنند میتوانند از انها استفاده کنند و یکی از دلایل اساسی است که این چیت انتی بن بسیار قویی دارد و توسط انتی چیت بازی شناسایی نمیشود. شما با استفاده از این چیت به راحتی میتوانید با دوستان خودتون پلی بدید و بازی کنید.

امکانات چیت را در زیر به صورت کامل برای شما نوشته و قرار دادم که میتوانید انها را برسی کنید . توضیحات کامل تر و خرید و دانلود این چیت را نیز میتوایند از محصول اصلی که لینکش رو داخل این مطلب قرار دادم اقدام کنید.

انتی بن چیت کالاف دیوتی موبایل

با استفاده از این چیت امکان بن شدن اکانت شما وجود ندارد. بدون نیاز به هیچ نگرانی ای میتوانید چیت بزنید. اما باید خودتان حواستان باشد که خیلی تابلو از این چیت کالاف دیوتی موبایل استفاده نکنید. مثلا یک کمپر که پشت یک جا کمپ کرده. را سریع برید بزنید ، یکم ادا در بیارید که نمیدونید اون پشت هست بعد بزنینش.

این چیت قوی ترین انتی بن موجود میباشد که توسط سایت ثناگیم ساخته شده است و پیوسته اپدیت میشود. این انتی بن تخصصی ترین انتی بن میباشد که میشود برای چیت تهیه کرد که تیم حرفه ای سایت ثناگیم پیوسته اپدیت را انجام میدهد.

شناساسیی نشدن توسط سیستم انتی بن

با استفاده از این گزینه خود بازی نمیتواند فایل های دستکاری شده .که باعث چیت میشود. را پیدا کند و یا بفهمد که فایل های بازی دستکاری شده است. این امکان چیت بایپس نام دارد که خوشبختانه کریتور های چیت کالاف دیوتی موبایل سایت ثناگیم مرتب بای پس را اپدیت میکنند تا شما مشتریان عزیز با خیال راحت چیت بزنید.

چیت کالاف دیوتی
نمونه وین با چیت کالاف دیوتی سایت ثناگیم

بدون نیاز به روت بدون گوشی

با استقاده از این چیت بدون نیاز به روت کردن گوشی میتوانید. از این چیت بسیار خفن استفاده کنید و لذت ببرید.  اصلا برای این چیت نیازی به روت کردن گوشیتون نمی باشد.این که چیت نیاز به روت ندارد بسیار کاربردی میباشد و دیگر لازم نیست برای اجرا چیت های کالاف گوشی خود را روت کنید. روت کردن گوشی یک دسترسی میباشد که باید ببرید تعمیرکار های گوشی یا گوشی فروشی ها که گوشیتون را روت کنند ولی چیت کالاف دیوتی موبایل سایت ثناگیم بدون نیاز به روت میباشد.

مناسب برای تمامی گوشی های اندروید

چیت CODM سایت ثناگیم مخصوص گوشی های اندروید میباشد و بر روی تمامی گوشی های اندروید بدون هیچ مشکلی قابل نصب و راه اندازی میباشد. این چیت بر روی اندروید های گوناگون تست و با تمامی اندروید ها سازگار است. این چیت متناسب برای همه ی سیستم عامل های اندروید میباشد که بازی کالاف دیوتی موبایل بر روی ان ها نصب شود . یعنی کافی است که فقط کالاف دیوتی موبایل بر روی گوشی شما بتواند نصب شود و بعد از خرید میتوانید چیت کالاف دیوتی موبایل را میتوانید با اموزش و نرم افزار هایی که گرفتید اجرا کنید.

اپدیت چیت و ارسال اتوماتیک اپدیت

اپدیت های چیت کالاف دیوتی موبایل سایت ثناگیم منظم است و هر سیزن چیت اپدیت میشود.بعد از خرید چیت عضو کانالی میشود که اپدیت های چیت منظم در ان تا مدت زمانی که خریداری کرده اید ارسال میشود. یعنی شما بعد از خرید اموزش نصب و راه اندازی و بروزترین چیت را برای کالاف دیوتی موبایل دریافت میکنید. هنگامی که در مدت زمانی که شما چیت را خریداری کرده اید اپدیتی برای چیت موجود شد تا پایان مدت زمان شما میتوانید به این اپدیت ها دسترسی پیدا کنید.

نمونه استفاده چیت در مپ مولتی پلیر سایت ثناگیم

هک و چیت بازی کالاف دیوتی موبایل
هک و چیت بازی کالاف دیوتی موبایل با اموزش کامل

این چیت در تمامی مپ ها قابل اجرا میباشد و میتوانید چیت را در تمامی مپ ها اجرا کنید. چیت بسیار قدرمتند میباشد و امکانات بسیار زیادی را دارا میباشد و چیت قابل اجرا در تمامی بازی های بازی کالاف دیوتی موبایل مانند بتل رویال و مولتی پلیر نیز میباشد.

امکانات چیت کالاف دیوتی موبایل

سرعت زیاد یا سرعت فست

با استفاده از این گزینه ، فعال کردنش میتوانید در بازی سرعت خود را تا 5 برابر افزایش دهید. تنظیم کردن افزایش سرعت بسیار ساده میباشد. بعد از دانلود این فایل یک فایل اموزشی نیز برای شما نمایان میشود تا اموزش نصب و فعال سازی و تنظیمات را یاد بگیرید.

پرش بلند با قابلیت تنظیم

شما با استفاده از این گزینه میتوانید تا 50 متر به بالا ببپرید . و حتی بدون اسیب دیدن به زمین برگردید . با استفاده از این گزینه میتوانید برید بالا و یک نگاهی به اطراف . هم برای رفتن به بالای ساختمان ها و مکان ها و.. از ان استفاده کنید.

این امکان توصیه میشود که کمتر استفاده کنید زیرا احتمال بن شدن شما را به سبب ریپورت هایی که میشوید رابالا میبرد.

شما میتوانید این امکان را در روم های دوستانه یا اکانت های فیک تست کنید ولی توصیه میشود از این امکان در بازی های حرفه ای مخصوصا در کاپ های بالا استفاده نکنید.

وال هک بازی کالاف دیوتی موبایل

با استفاده از این گزینه میتوانید. تمامی دشمنانتان را که در پشت در و درختان و یا خانه  یا هر جایی دیگر تا شعاع 500 متری یافت کنید . برای زدنشون اماده شوید این یکی از امکانات بسیار کاربردی می باشد .که امکان بسیار خوبی میباشد .

یکی از بهترین امکانات چیت این امکان میباشد و اگر شما مکان دشمنان را در بازی بدانید میتوانید خیلی سریع تر انها را پیدا کنید و دیگر غافل گیر نشوید و ان کسی باشید که دیگران را غافل گیر میکند نه ان کسی که در بازی غافلگیر میشود.

ایم بات چیت بازی کالاف دیوتی موبایل

یکی از تخصصی ترین امکانات چیت کالاف دیوتی موبایل سایت ثناگیم این امکان است که با فعال کردن ان میتوانید بدون هدف گیری به صورت اتوماتیک به سمت دشمن نشانه گیری کرده. با زدن یک تیر به هر قسمت دشمن ، دشمن را دمیج بدهید و نابودش کنید.  ان را بکشید و کیلش را دریافت کنید . این قابلیت را خود سایت ثناگیم در چیت طراحی کرده است . این قابلیت به شما این اجازه را میدهد که یک اسکواد را بزنید به راحتی . فکر کنید یک ماشین یا هر چیزی دیگری به سمت شما نزدیک میشود. شما با فعال کردن این دکمه میتوانید به راحتی بدون نشانه گیری دقیق تمامی اون دشمنان را بزنید. حتی اگر سرعت ماشین زیاد باشد و..

چیت کالاف دیوتی موبایل
چیت کالاف دیوتی موبایل سایت ثناگیم

نداشتن ریکوال یا لگد اسلحه

شما با فعال کردن این گزینه میتوانید بدون داشتن لگد یا لگد اسلحه دشمنتان را بزنید.نابود کنید تصور کنید که تفنگ پر لگد و .. دارید .و با وسیله ی ان نمیتوانید دشمنانتان را از نزدیک یا از دور بزنید .هنگامی که  شما این امکان را فعال کنید. این گزینه به راحتی بر روی دشمن هدف گرفته ، بدون لگد دشمنتان را میزنید .

رادار ثناگیم

این امکان به شما این قابلیت را میدهد که نقشه ی شما مانند رادار عمل کند و دشمنان خود را در نقشه بازی مشاهده کنید. البته با وجود وال هک و انتن دیگر نیازی به این امکان نمیباشد. برخی دوستان باز هم از این امکان بعد از خرید چیت ثناگیم استفاده میکنند.

این امکان از کار افتاده است و دیگر در اپدیت های چیت سایت ثناگیم قرار داده نمیشود و دیگر از این امکان در چیت های سایت ثناگیم نمیتوانید استفاده کنید هر چند که امکانات دیگری هستند که کار این چیت را انجام میدهند و خیلی لزومی در بازی ندارد.

امکان esp

امکان esp یکی از امکانات تخصصی چیت میباشد که برای شما بسیار کاربردی میباشد . چیت لاینسسی سایت ثناگیم که دارای این امکان نیز میباشد را میتوانید از سایت خریداری کنید. این امکان بسیار طرفداران زیادی را دارد و به در خواست مشتریان سایت به چیت اضافه شده است. با دیدن ویدئوی چیت مشاهده میکنید که این امکان به خوبی خودی نشان میدهد و ارزش چیت سایت را بسیار بالا میبرد.

امکان esp
امکان esp کالاف موبایل

توضیحات کامل تر در مورد این امکان نیز در محصول چیت کالاف دیوتی موبایل سایت که در پایین لینک ان را قرار داده ام قرار داده شده است.

ماکرو اسنایپ

این مخصوص اسنایپر می باشد . شما با زوم کردن در اسنایپ خود به خود زوم به سمت دشمن میرود . وبعد  هدفش رو اتوماتیک شلیک میکند.

این امکان موجب میشود که شما بتوانید فست اسنایپ های بسیار زیبا و تخصصی ای در بازی بزنید و با استفاده از انها در بازی دشمنانتون رو نابود کنید. ماکرو اسنایپ همان ایم بات اسنایپ میباشد که هدف شما را بر روی انمی ها قفل میکند و شما کافی است فقط دکمه ی تیر را بزنید تا دشمن شما با یک تیر بمیرد. این امکان در فاصله های خیلی دور مقدار به مشکل میخورد ولی تا 1 کیلومتر اوکیه.

فست اسکوپ

با استفاده از این امکان شما بلافاصله بعد از فشار دادن دکمه ی هدف گیری قادر به تیراندازی میباشید. شما این امکان را در اسنایپی میتوانید بیشتر استفاده کنید که فاصله ی زوم کردنش و امکان شلیک کردنش یکم زیاد است و با استفاده از این امکان به سرعت میتوانید زوم و شلیک کنید.

مجیک بولت

با استفاده از این امکان اگر هم شما اطراف دشمن تیر اندازی کنید به دشمن برخورد میکند. این امکان به شما این امکان را میدهد که از فاصله های دور و نزدیک به راحتی دشمن را شکار کنید.در کنار این امکان چیت اگر امکان مجیک بولت را نیز فعال کنید میتوانید به راحتی نفر اول بازی بشوید.

امکانات دیگر

چیت دارای امکانات دیگری نیز میباشد که میتوانید برای دیدن سایر امکانات چیت بر روی گزینه ی سفید رنگ (برای خرید و دانلود چیت کالاف دیوتی موبایل اینجا کلیک کنید) که در اولین مربع بزرگ قرمز که در پایین تر قرار دارد کلیک کنید تا به محصول چیت وارد شوید و بتوانید ان را خریداری و دریافت کنید. توضیحات کامل تر امکانات و ویدئو ی تست در بتل رویال و سایر توضیحات و امکان خرید و دانلود چیت در انجا وجود خواهد داشت.

ویدئو استفاده از چیت کالاف دیوتی موبایل در مولتی پلیر سایت ثناگیم

برای خرید این چیت وارد فروشگاه سایت شوید و یا ادامه ی مطلب را بروید و بخوانید و بر روی لینک ورود به محصولی که براتون داخل یک کادر قرار دادم کلیک کنید تا به فروشگاه بروید و لینک دانلود چیت بازی کالاف دیوتی موبایل را بعد از خرید چیت کالاف دیوتی موبایل دریافت میکنید به همراه اموزش نصب و راه اندازی.آموزش چیت کالاف دیوتی موبایل را نیز بعد از خرید چیت دریافت میکنید که صفر تا صد به شما میاموزد که چگونه چیت بزنید.

این چیت رو سایت ثناگیم طراحی کرده و در ان امکانات تخصصی اماده کرده . تا شما مخاطبین سایت از ان استفاده کنید . چیت بسیار امن میباشد و تست شده. هک و چیت کالاف دیوتی موبایل سایت ثناگیم توسط ادمین های کریتور سایت ثناگیم که مسلط به چیت نویسی هستند و دو سال هست در زمینه ی چیت تخصصی و وی ای پی فعالیت دارند نوشته شده. این چیت را در فروشگاه سایت با قیمت بسیار ناچیز نسبت به امکانات قرار دادیم.

ویدئو چیت کالاف دیوتی موبایل بتل رویال

در این ویدئو گیم پلی با استفاده از اکانت اصلی و در مپ بتل رویال گرفته شده.در این گیم پلی از امکانات ایم بات و وال هک و مجیک بولت استفاده شده و با استفاده از همین هک ها نیز به راحتی میتوانید مپ را در هم بکوبید.شما میتوانید امکانات چیت را خودتان فعال کنید هر چند تاشو که بخواید.میتوانید مانند ویدئو فقط از ایم بات و وال هک و مجیک بولت استفاده کنید .

گیم پلی دیگر نیز با چیت گرفته و در ان 25 کیل با استفاده از همین چیت کالاف دیوتی موبایل کشته شده .میتوانید این گیم پلی را در محصول مورد نظر مشاهده کنید که لینک ورود به ان و خرید و دانلود این چیت را در ادامه ی همین مطلب قرار دادم.

سایر توضیحات در مورد چیت بازی کالاف دیوتی موبایل سایت ثناگیم

سایت ثناگیم به مدت تقریبا دو سال در ضمینه ی طراحی و ساخت چیت بازی کالاف دیوتی موبایل کار کرده است و اکنون شاهکار بسیار جذابی را در این ضمینه به وجود میاورد. این چیت بسیار تخصصی میباشد و برای تهیه ان یک تیم طراحی وقت میگذارند و با دقت ان را طراحی میکنند.

چیت کالاف سایت ثناگیم برای تمامی موبایل ها که بازی بر رویشان نصب است اجرا میشود. در اجرای تمامی امکانات هیچ مشکلی پیش به وجود نمیاید.

این چیت بدون نیاز به روت می باشد . اصلا نیازی به ان نیست تا شما گوشی خودتان را روت بکنید. روت کردن باعث صدمه دیدن گوشی می شوید. چون اگر گوشی خودتان را روت کنید گوشی گوشی باگ و خراب میشود . و البته هیچ راه بازگشتی در در اوردن روت گوشی موجود نمی باشد .

این چیت کالاف دیوتی موبایل تخصصی بوده و امکانات بسیار مناسبی دارد که در بالا نام بردیم.

این چیت متناسب با جدید ترین اپدیت میباشد و چند امکان جدید هم به ان افزوده ایم . به صورت کلید دار و VIP ارئه میشود. افراد خریدار میتوانند به مدت تایمی که خریداری کردند از این چیت استفاده کنند و این چیت با توجه به امکانات بسیار خوش قیمت و به صرفه میباشد.

نمونه وین شدن با چیت کالاف دیوتی موبایل سایت ثناگیم

با استفاده از این چیت شما همیشه میتوانید نفر اول شوید و بازی را در دست بگیرید. با استفاده از این چیت به راختی 20 کیل میگیرید و مقام اول را در بین دوستان خود به دست میاورید.

چیت بازی کالاف دیوتی موبایل
وین گرفتن چیت بازی کالاف دیوتی موبایل سایت ثناگیم

برای خرید و دانلود این چیت که چیت اصلی سایت ثناگیم میباشد و دیدن سایر توضیحات و فیلم تست در بتل رویال و توضیح کامل تر امکانات و شرایط خرید بر روی لینک زیر کلیک کنید تا به محصول چیت کالاف دیوتی موبایل سایت ثناگیم وارد شوید.

شما قادر هستید برای خرید و دانلود چیت وال هک و ایم بات و کاهش لگد کالاف دیوتی موبایل بر روی لینک زیر کلیک کنید:

میتوانید برای وارد شدن به محصول اصلی چیت کالاف دیوتی موبایل که تمام توضیحات بالا مربوط به ان بوده است بر روی لینک بالا کلیک کنید تا وارد محصول اصلی چیت کالاف دیوتی موبایل شوید و سایر توضیحات و ویدئو های دیگر در رابطه با چیت و امکانات بیشتر چیت و عکس های بیشتر در مورد این چیت را مشاهده کنید و این چیت را خریداری و فایل های مورد نیاز و اموزش نصب و راه اندازی را دریافت کنید.

بدون نیاز به گوشی موبایل قوی

یکی از سوال ها و پرسش های شما این است که برای نصب این چیت ایا نیاز به گوشی موبایل قوی میباشد یا خیر.این چیت بر روی تمامی مدل گوشی های اندروید قابل اجرا است و فرق نمیکند که گوشی قوی ای داشته باشید یا ضعیف و ملاک اجرا شدن چیت بر روی گوشی شما این میباشد که در گوشی شما کالاف دیوتی موبایل نصب بشوید یا خیر .اگر کالاف دیوتی موبایل در گوشی شما نصب میشود چیت ما هم بدون مشکل بر روی گوشی شما نصب میشود.

توجه کنید اگر نیاز به چیت پابجی موبایل نیز دارید میتوانید از طریق لینک زیر وارد محصول چیت پابجی موبایل شوید :

برای خرید چیت پابجی موبایل اینجا کلیک کنید.

خرید چیت کالاف دیوتی موبایل
خرید چیت کالاف دیوتی موبایل بدون روت و وین گرفتن در مولتی

بعد از خرید چیت کالاف دیوتی موبایل موارد زیر را دریافت میکنید:

  • لینک دانلود نرم افزار های مورد نیاز برای چیت
  • لینک دانلود آموزش نصب و راه اندازی چیت کالاف دیوتی موبایل
  • پشتیبانی و دریافت اپدیت رایگان به مدت تایمی که خریداری کرده اید.

آموزش نصب و راه اندازی صفر تا صد چیت به صورت کامل برای شما گرفته شده است. بعد از خرید در کنار فایل های چیت این اموزش ویدئویی 0 تا صد اموزش نصب و راه اندازی چیت را نیز دریافت خواهید کرد.

چیت کالاف دیوتی
چیت کالاف دیوتی موبایل قابل اجرا بر روی تمامی سیستم عامل های اندروید

نصب و راه اندازی چیت کار سختی نیست و بسیار ساده میباشد و بر روی تمامی گوشی های اندروید قابل اجرا میباشد.

نصب و راه اندازی چیت کار سختی نمیباشد و دارای آموزش چیت کالاف دیوتی موبایل به صورت ویدئویی میباشد

برای دیدن سایر توضیحات و فیلم تست چیت وارد فروشگاه شوید و محصول چیت کالاف دیوتی موبایل را انتخاب کنید

چیت درصدی کالاف دیوتی موبایل

برای دانلود و خرید چیت درصدی کالاف دیوتی موبایل بر روی لینک زیر کلیک کنید. کانفیگ CODM

این نوع چیت با چیت بالا متفاوت است. چیت بالا قوی تر هست و میتوان از ان در همه جا استفاده کرد و هیچ مشکلی هم ندارد.اما اگر نیازمند چیت درصدی نیز میباشد میتوانید ان را نیز از سایت ثناگیم تهیه کنید.

این مدل چیت امکان نمایش انمی ها را ندارد و فقط مقداری درصد هدشات و ایم بات و مجیک بولت و لگد اسلحه ی شما کم میشود. درصد افزایش این موارد در این چیت نیز مقدار اندکی میباشد.

امکانات چیت صد درصد انتی بن کالاف دیوتی موبایل:

  • افزایش ایم بات
  • اضافه شدن قدرت هدشات
  • تقویت مجیک بولت
  • کاهش لگد
  • افزایش ایم لوک
  • کانفیگ CODM
  • و …

این چیت 100 درصد انتی بن میباشد و خیلی درصد هاش بالا نیست که بین دوستانتان به عنوان چیتر شناخته شوید.

افزایش ایم بات

و همیشه به عنوان پرو پلیر ها شناخته میشود و بسیار مناسب میباشد برای روم هایی که شرط بندی میکنید و به راحتی میتوانید برنده شوید .

این چیت بهترین چیت موجود در جهان میباشد .

شما میتوانید برای دیدن سایر توضیحات مربوط به این چیت و خرید این چیت بر روی لینک زیر کلیک کنید تا وارد فروشگاه سایت شوید.

برای خرید و دانلود چیت افزایش هدشات و کاهش لگد و مجیک بولت بر روی لینک زیر کلیک کنید تا وارد فروشگاه سایت شوید.

چیت انتی بن و درصدی مخصوص روم و استریم و ریکورد رو میخوای روی لینک زیر بزن

با کلیک بر روی لینک بالا وارد محصول چیت افزایش هدشات و مجیک بولت بازی کالاف دیوتی موبایل میشوید. سایر توضیحات به صورت کامل در مطلب بالا نوشته و هر امکان به صورت کامل و با حوصله در ان نوشته شده .چیت درصدی را میتوانید در لینک بالا خریداری کنید و بعد از خرید اموزش نصب و راه اندازی و فایل های مورد نیاز را دریافت کنید . آموزش چیت کالاف دیوتی موبایل به صورت 0 تا 100 نیز در کنار فایل ها موجود است.

سیستم کد اختصاصی و apk چیت کالاف دیوتی

سیستم کد اختصاصی سایت ثناگیم باعث میشود که چیت های سایت ثناگیم در بازی های مختلف به قویترین چیت موجود تبدیل شوند به این صورت که بعد از خرید یک کد دریافت میکنید که این کد فقط بر روی یک گوشی و یک موبایل قابل اجرا میباشد. این امکان به شما این قابلیت را میدهد که هنگام خرید چیت کالاف دیوتی موبایل از سایت ثناگیم یک کد اختصاصی دریافت کنید و این کد را فقط بر روی یک گوشی خودتون بتوانید بزنید و این چیت رو نتونید پخش کنید.

سیستم کد اختصاصی و apk چیت کالاف دیوتی

امکان کد اختصاصی برای کاربران این فایده را دارد که چیت توسط برخی افراد هرگز پاپ نمیشود و چیت انتی بن بسیار قویی که دارد رو حفظ میکند و توسط بازی پچ و شناسایی نمیشود و این قابلیت حقوق تمامی مشتریان را حفظ میکند.

کد اختصاصی که بعد از خرید دریافت میکنید توسط یک نرم افزار apk چیت کالاف دیوتی موبایل اجرا میشود و هرگز بر روی دو گوشی قابل اجرا نیست.

نصب و راه اندازی این چیت بسیار ساده میباشد و نرم افزار اختصاصی apk سایت ثناگیم به شما یک محیط بسیار کاربردی و کاربر پسند و ساده را میدهد که به راحتی با ان میتوانید به صورت کد اختصاصی چیت بازی خود را فعال سازی و استفاده کنید.

بازی کردن در بتل رویال با لذت

بازی کردن بتل رویال با لذت و کشتن دشمن زیاد یکی از مهم ترین هدف های سایت ثناگیم است. شما با استفاده از چیت کالاف دیوتی موبایل به این هدف میرسید. بتل رویال لذت بخش ترین بخش در بازی های انلاین در سبک تیراندازی میباشد که واقعا شگفت انگیز است . برای پیروش شدن در بتل رویال هر چی نیاز دارید رو در چیت و هک کالاف دیوتی موبایل پیدا می کنید.

خرید CP بازی کالاف دیوتی موبایل

خرید CP بازی کالاف دیوتی موبایل
خرید CP بازی کالاف دیوتی موبایل

سیپی کالاف دیوتی موبایل برای زیبا تر کردن بازی واقعا لازم است و باید توجه داشته باشید که با خرید CP کالاف دیوتی موبایل میتوانید انواع گردونه های بازی را بزنید و ایتم های خفن و اسکین های لجندری برای گان و تفنگ های خودتون بدست بیاوردید. برای مثال میتوانید یک گان لجندری را با خرید 5 تا 10 هزار تا سیپی بدست بیاورید.

خرید CP کالاف دیوتی موبایل از منبع معتبر

در اینترنت انواع زیادی از سیپی فروشی ها باز شده است اما سایت ثناگیم به تازگی اقدام به فروش سیپی کالاف دیوتی موبایل کرده . با قیمت بسیار مناسب سیپی را در کنار آموزش چیت کالاف دیوتی موبایل به فروش گذاشته که شما میتوانید سیپی ها خودتون را نیز از سایت ما خریداری کنید. قیمت سیپی های سایت بسیار مناسب میباشد.

اگر سوال یا درخواست یا مشکلی یا هر چیزی دیگری دارید میتوانید در قسمت نظرات بیان کنید.

اگر سوال یا پیشنهادی دارید نیز میتوانید به ایدی پشتیبانی تلگرامی سایت ثناگیم پیام بدهید : ایدی تلگرامی پشتیبانی سایت ثناگیم: @rozitapubg

آموزش چیت کالاف دیوتی موبایل

بهترین بودن شما هدف ثناگیم است

sanagame

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

  1. Reza گفته؛
    13:13 2019/11/09

    دوستان عزیز این چیت اپدیت شده است و میتوانید هم اکنون جدید ترین چیت های کالاف دیوتی را مستقیم از فروشگاه سایت ما خریداری کنید .
    برای وارد شدن به فروشگاه سایت بر روی لینک زیر کلیک کنید:

    https://sanagame.ir/shop/

    با کلیک بر روی لینک بالا به فروشگاه اصلی سایت ثناگیم متصل میشود و با کلیک بر روی چیت مورد نظر میتوانید ان چیت را خریدای کنید .

    • admin گفته؛
      18:20 2020/01/14

      چیت کالاف دیوتی موبایل بدون نیاز به روت و با امکانات بالا در فروشگاه سایت به فروش قرار داده شده است .
      برای دیدن توضیحات چیت کالاف دیوتی موبایل بر روی لینک زیر کلیک کنید :

      خرید چیت کالاف دیوتی موبایل
      https://sanagame.ir/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%DA%86%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%81-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%AA%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84/
      برای وارد شدن به فروشگاه سایت و خرید و دانلود مستقیم چیت کالاف دیوتی موبایل بر روی لینک زیر کلیک کنید :

      http://sanagame.sanafa.ir/%DA%86%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%81-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%AA%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84.html

      با تشکر از شما.

      • پیام توسلی گفته؛
        14:51 2020/04/05

        سلام ببخشید من چیت vip میخواستم تلگرام هم مسیج دادم برا خرید اما کسی پاسخ ندادند چیت vip کالاف دیوتی موبایل

        • sanagame گفته؛
          08:04 2020/11/29

          سلام و درود.
          در فروشگاه سایت قرار دادیم.
          میتوانید از فدوشگاه سایت خریداری کنید

      • عای اکبر اسماعیلی گفته؛
        01:51 2020/05/23

        سلام قیمت چیت ایم بال چنده

        • admin گفته؛
          06:58 2020/05/31

          سلام و درود.
          چیت ایت بال رو در فروشگاه سایت به فروش گذاشته ام میتوانید برید و دریافت کنید:
          ادرس فروشگاه سایت: sanagame.sanafa.ir

      • سامان گفته؛
        17:28 2020/07/18

        سلام یسوال داشتم اینکه مدت زمان قابل استفاده ار چیت چند ماهس؟؟؟

    • Yas گفته؛
      14:49 2020/09/10

      من چیت بازی رو میخوام.بهتون ایمیل هم دادم

      • admin گفته؛
        16:31 2020/09/11

        سلام و درود .
        به ایدی رو به رو در تلگرام پیام بدهید : @rozitapubg
        با تشکر

    • admin گفته؛
      18:50 2020/11/05

      دوستان عزیز .
      اپدیت جدید و کامل چیت کالاف دیوتی موبایل را میتوانید با کلیک بر روی لینک زیر به صورت مستقیم در سایت ثناگیم خریداری کنید:
      https://sanagame.ir/shop/

      با کلیک بر روی لینک بالا به فروشگاه اصلی سایت ثناگیم متصل میشود و میتوانید این چیت را خریدای کنید .

  2. عباس گفته؛
    16:59 2019/12/18

    سلام من چیت کالاف دیوتی موبایل آنتی بن میخواستم

    • admin گفته؛
      18:08 2019/12/18

      به زودی مانند چیت پابجی بر روی سایت قرار میگیرد .
      برای اطلاع از زمان گذاشتن چیت کالاف دیوتی در کانال رو به رو در تلگرام عضو بشوید: @uc30t

    • صدرا گفته؛
      06:15 2020/11/10

      سلام من چیت کالاف دیوتی میخواستم

      • admin گفته؛
        07:44 2020/11/22

        سلام و درود.
        وارد فروشگاه سایت شوید و چیت کالاف دیوتی را خریداری کنید.
        بعد از خرید لینک دانلود نرم افزار ها و اموزش نصب و راه اندازی را دریافت میکنید.
        ادرس فروشگاه سایت : sanagame.ir/shop
        با تشکر

  3. Hossien گفته؛
    15:40 2020/03/17

    سلام‌ من‌ میخواستم‌ چیت‌ رایگان‌ رو دریافت‌ کنم

    • admin گفته؛
      18:05 2020/03/17

      سلام امروز اولین چیت ساخته شد .
      چیت رایگان دیگر به پایان رسیده است.
      برای دریافت چیت وی ای پی با قیمت 100 هزار تومن به ایدی زیر در تلگرام پیام بدهید:
      @rozitapubg

  4. سعیدعدالت گفته؛
    08:35 2020/04/13

    سلام .بنده درخواست چیت بازی کالاف دیوتی موبایل رو دارم.باتشکر از زحمات شما
    سپاسگزارم

    • admin گفته؛
      10:59 2020/04/16

      سلام و درود .
      بهترین چیت این بازی در حال ساخت میباشد و به زودی در سایت قرار داده میشود برای فروش.

  5. AgooraHCK666 گفته؛
    19:55 2020/07/09

    سلام.خسته نباشید.چیت COD:MOBILEرو به صورتVIPچطور دریافت کنم؟؟

    • admin گفته؛
      07:17 2020/07/11

      سلام خسته نباشید
      چیت موجود شده
      هفته ی دیگر در تاریخ 1399/7/28 چیت را در سایت به فروش میزاریم.
      اگر بسیار به ان نیازمند هستید و نمیتوانید صبر کنید به ایدی زیر در تلگرام پیام بدهید:
      @rozitapubg
      با تشکر.

  6. محمدحسین گفته؛
    16:17 2020/07/10

    سلام استاد . ایدی تلگرام من این است: Persian_lord_mht

    • admin گفته؛
      07:13 2020/07/11

      سلام خسته نباشید
      چیت موجود شده
      هفته ی دیگر در تاریخ 1399/7/28 چیت را در سایت به فروش میزاریم.
      اگر بسیار به ان نیازمند هستید و نمیتوانید صبر کنید به ایدی زیر در تلگرام پیام بدهید:
      @rozitapubg
      با تشکر.

        • Mamad گفته؛
          00:38 2020/10/27

          سلام،چیت ها فقط برای انروید هست یا برای ios هم قابل استفاده هست ؟

          • sanagame گفته؛
            08:10 2020/12/02

            سلام و درود.
            سایت ثناگیم تمامی چیت هایی که میگذارد برای اندروید میباشد و نیاز به روت ندارد.
            به زودی برای گوشی های اپل هم چیت میاریم.

  7. نیما گفته؛
    21:21 2020/07/10

    سلام بنده میخوام چیت خریداری کنم قیمت به چه صورت هست؟

    • admin گفته؛
      07:13 2020/07/11

      سلام خسته نباشید
      چیت موجود شده
      هفته ی دیگر در تاریخ 1399/7/28 چیت را در سایت به فروش میزاریم.
      اگر بسیار به ان نیازمند هستید و نمیتوانید صبر کنید به ایدی زیر در تلگرام پیام بدهید:
      @rozitapubg
      با تشکر.

  8. محمد گفته؛
    06:47 2020/08/25

    سلام چیت رایگان میخوام

    • admin گفته؛
      10:40 2020/08/25

      متاسفانه تنها چیت وی ای پی موجود میباشد و دیگر چیت رایگان را سایت ارائه نمیدهد.
      برای خرید چیت وی ای پی میتوانید به فروشگاه سایت مراجعه کنید .
      با ادرس: sanagame.sanafa.ir

  9. مهرداد گفته؛
    09:24 2020/08/26

    سلام من هم میخوام این برنامرو برای خرید. لطفا کمکم کنید.
    ******* آیدی تلگرام

  10. محمد گفته؛
    18:22 2020/09/10

    سلام من الان توي سايت شما رفتم براي خريد چيت كالاف اما شما نوشتين سيزن ٩كالاف.ولي ديروز سيزن ١٠كالاف شروع شد ايا اين چيت با سيزن ١٠ تناسب داره؟؟

    • admin گفته؛
      07:57 2020/09/13

      سلام و درود.
      چیت سایت بروزرسانی شد و اپدیت هم داده شد براش .
      میتوانید اکنون بروید و از فروشگاه سایت خریداری کنید.
      با تشکر.

  11. امیر گفته؛
    11:58 2020/10/08

    سلام من چیت رایگان رو میخوام.
    چطوری باید بگیرم؟

  12. مهرداد گفته؛
    21:59 2020/10/20

    سلام داداش میگم این چیت رو دارید که یه خط بالا سر انمی هست نشون میده کجاست هر جای مپ هم باشه نشون بده و این چیت که به هر جا بزنیم تیر به انمی بخوره تیر هامون؟
    و بعد از پرداخت چیکار باید بکنیم؟ میشه راهنمایی کنید ممنون میشم

    • admin گفته؛
      08:44 2020/10/21

      سلام و درود .
      این چیت را در فروشگاه سایت قرار دادم ادرس فروشگاه سایت : http://sanagame.sanafa.ir/
      این چیت انمی های کل مپ را نشون نمیدهد و انمی های تا شعاع 600 متری شما را نشان میدهد و به قطر 1/2 کیلومتری شما
      بعد از پرداخت برای شما لینک دانلود نرم افزار های مورد نیاز چیت و اموزش نصب نمایان میشود و همچنین یک نسخه از ان برای شما ایمیل میشود.
      با تشکر

  13. جواد گفته؛
    23:16 2020/10/21

    میگم وقتی تیر که بزنیم هر جا بزنیم به انمی میخوره؟

    • admin گفته؛
      07:51 2020/11/22

      سلام و درود.
      اگر مقداری اطراف انمی بزنید بهش بر خورد میکنه.
      هر جایی بزنید خیر.
      باتشکر

  14. مهرداد گفته؛
    23:06 2020/11/04

    سلام داداش میگم ابن چیت خارو که میخریم وقتی داریم بازی دیگران یا فرندامون دوستامون رو میبینیم هم جای انجمی مشخس میشه؟

    • مهرداد گفته؛
      20:46 2020/11/08

      آقا چرا جواب نمی‌دید?

  15. سامیار گفته؛
    14:45 2020/11/06

    عالییییییییبببییییی

  16. مهدی گفته؛
    16:55 2020/11/17

    س من چیت رایگان میخوام

    • admin گفته؛
      05:50 2020/11/22

      سلام و درود.
      ما تا اطلاع ثانویه چیت رایگانی نداریم و تمامی چیت ها پولی میباشد.
      با تشکر

  17. مهدی گفته؛
    13:50 2020/12/01

    سلام میخواستم بگم این چیت CP نامحدود هم داره؟

    • sanagame گفته؛
      14:01 2020/12/01

      سلام و درود.
      چیت cp وجود ندارد .
      اما میتوان cp رایگان به دست اورد.

  18. ممد رضا گفته؛
    07:50 2020/12/29

    چرا چیت سیزن ۱۳ نمیدید

    • sanagame گفته؛
      10:44 2020/12/29

      سلام‌.
      چیت برای سیزن ۱۳ هم بدون مشکل کار میکند و اپدیت شده است.
      با تشکر

  19. ممد رضا گفته؛
    07:51 2020/12/29

    چیت سیزن۱۳ چی شد

    • sanagame گفته؛
      10:44 2020/12/29

      سلام و درود.
      این چیت اپدیت شده است و بر روی سیزن ۱۳ نیز کار میکند.
      با تشکر.

  20. محمد گفته؛
    20:08 2021/02/01

    چیت شما روی کامپیوتر رو برنامه گیم لوپ رو سیستم کار میکنه

    • sanagame گفته؛
      07:58 2021/02/02

      سلام.
      بله برای شبیه ساز های موبایل بدون هیچ مشکلی کار میکند مانند بلواستکس یا نکس یا….
      ولی در اصل برای گوشی های اندروید میباشد.

  21. amir1400777777 گفته؛
    11:34 2021/09/01

    عالی❤❤❤

  22. پارسا گفته؛
    09:03 2021/12/21

    عالییییییبب

  23. سید محمد گفته؛
    15:43 2022/02/23

    عالی

  24. حسین رضایی گفته؛
    13:07 2022/09/08

    ممنونم بابت چیت عالیتون.
    من تهیه کردم خیلی خوب بود و بن نداد و وال هک و ایم بات و سایر امکانات چیت به خوبی کار میکرد. اما الان که گزینه ی افزایش سرعت رو فعال میکنم سرعت کارکترم خیلی زیاد نمیشه و فقط دو برابر میشه.
    میخوام تند تر راه برم باید چیکار کنم؟

    • sanagame گفته؛
      13:09 2022/09/08

      سلام و درود.
      امکان افزایش سرعت رو که وقتی زدید فعال بشه میتوانید تنظیم کنید که سرعت کارکترون چند برابر بشود.
      به صورت پیشفرض روی دو برابر قرار دارد که خودتون میتوانید ان را کم و زیاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0