ثناگیم
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

اموزش و ترفند ارتقای اسلحه در بازی زولا

دسته بندی :اموزش بازی, زولا, همه, ویژه sanagame
اموزش و ترفند ارتقای اسلحه در بازی زولا

اموزش و ترفند ارتقای اسلحه و گان در بازی زولا که با استفاده از این اموزش میتوانید یاد بگیرد چگونه سلاح ها و چاقو ها و کلت های خود را در بازی زولا به سریع ترین شیوه ی ممکن بدون پرداخت هزینه یا با پرداخت هزینه به لول 7 برسانید و ان را مکس کنید. ترفند برای ارتقای اسلحه در بازی زولا را نیز در همین مطلب به شما به صورت کامل اموزش میدهم.

مراحل ارتقای اسلحه در بازی زولا

ابتدا هنگامی که وارد بازی زولا شدید میتوانید وارد یکی از چندین سرور بازی شوید و برای اینکه بتوانید اسلحه خود را با موفقیت بیشتری ارتقا بدهید من سرور سه را پیشنهاد میکنم . توجه داشته باشید که وارد هر سروری در بازی بشوید میتوانید سلاح خودتون رو ارتقا بدهید و این سرور سه ای که من گفتم احتمال شانس ارتقای شما را افزایش میدهد و بیشتر افراد که میخواهند گان خود را ارتقا بدهند به این سرور می ایند.

احتمال ارتقای اسلحه در لول های بالا مانند لول 6 به لول 7 بسیار کم میباشد و احتمال شکست شما در بازی بسیار بالا میباشد و توصیه من این است که بری این که بتوانید احتمال شانس شما بیشتر شود بروید به سرور 3

اموزش ارتقای اسلحه در بازی زولا

بعد که وارد یک سرور شدید بر روی گزینه ی ارتقا که در منوی بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید و به صفحه ی ارتقا در بازی وارد میشوید و میتوانید با این اموزش ارتقای اسلحه در بازی زولا ، سلاح خودتون رو ارتقا بدهید و ان را لول 7 کنید.

در لول های پایین مانند لول 1 منابع لازم برای ارتقا به سطح دوم بسیار کم میباشد و هر کسی میتواند با چند ساعت بازی این منابع را جور کند اما برای ارتقا اسلحه ها به لول های 7 باید شما منابع زیادی را برای این کار بپردازید و من توصیه میکنم به شما که از ترفند ارتقای اسلحه ی زولا که در زیر ترفند های مختلف را توضیح میدهم استفاده کنید تا بتوانید این منابع را برای ارتقا دادن به لول 7 جمع کنید.

اگر تمایل به جمع کردن منابع و ارتقای اسلحه ی خود در بازی ندارید میتوانید با استفاده از چیت بازی زولا با یک سلاخ معمولی و بی لول در بازی بهترین باشید و همیشه جز بهترین بازیکنان شناخته شوید.

اموزش و ترفند ارتقای اسلحه و گان در بازی زولا به صورت کامل در ادامه ی این مطلب نیز توضیح داده شده است و میتوانید از چیت بازی زولا استفاده نکنید و از این ترفند ها استفاده کنید.

ترفند ارتقای اسلحه ی بازی زولا

در ادامه به شما ترفند های مختلفی برای ارتقای اسلحه ی بازی زولا به شما معرفی میکنم که میتوانید با استفاده از ان هر گانی را که میخواهید سریع به لول 7 ارتقا دهید. باگ ارتقای زولا نیز یک ترفند مناسب برای ارتقای اسلحه بازی زولا میباشد.

باید سعی کنید در بازی ZP های خودتون رو جمع کنید و با استفاده از ان جعبه های منابع بخرید و این جعبه ها را باز کنید و منابع خودتون رو جمع کنید تا بتوانید با استفاده از ان گانتون رو ارتقا بدهید.

ترفند ارتقای اسلحه در بازی زولا

برای اینکه بتوانید در بازی ZP جمع کنید و با استفاده از ان جعبه ی منابع بخرید توصیه ای که من دارم این است که هرگز زدپی های خودتون در بازی زولا خرج خرید اسلحه نکنید و اگر نیازمند سلاح هستید در بازی که از سلاح های خاصی مانند ایوجی یا اچ کا پرو و یا سایر سلاح های گلدی و زدپی ای استفاده کنید میتوانید این سلاح ها را از سایت ثناگیم به صورت دائمی خریداری کنید و با خرید گان دائمی زولا دیگر لازم نیست زد پی های خود را خرج سلاح کنید و این یک ترفند بسیار مناسب برای ارتقای اسلحه ها میباشد.

باگ ارتقای زولا

باگ ارتقای زولا به شما منابع یا لول بدون نیاز به منابع نمیدهد و این باگ ارتقا فقط شامل یک سری از کارهایی است که باید قبل از ارتقای اسلحه انجام بدهید تا احتمال شما در ارتقا افزایش پیدا کند . در لول های پایینی که هستید احتمال شکست شما در ارتقا بسیار کم است ولی در لول های بالا مانند لول 6 به 7 برای اسلحه ها احتمال شکست خیلی بالا میرود.

اموزش و ترفند ارتقای اسلحه و گان در بازی زولا

احتمال شکست در بازی زولا در هنگام ارتقای اسلحه به شما نشان میدهد که احتمال اینکه شما منابع را خرج کنید و بدهید ولی گان شما لولش ارتقا پیدا نکنه چقدر است و هر چی احتمال موفقیت شما در ارتقا بیشتر باشد و احتمال شکست شما کم تر باشد به سود شما است چون اگر ارتقای شما با شکست مواجه شود منابع زیادی رو از دست میدهید بخصوص برای ارتقا در سطح های بالا.

شما میتوانید با ایتم های بازی که قیمت های بالایی دارند احتمال ارتقای اسلحه خودتون رو بالا ببرید یا از باگ ارتقای زولا سایت ثناگیم استفاده کنید و با استفاده از ان احتمال ارتقای خودتون رو با هزینه ی بسیار اندک افزایش بدهید.

sanagame

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0