ثناگیم
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

رفع مشکل استارت نشدن بازی کالاف دیوتی موبایل

دسته بندی :کالاف دیوتی موبایل, همه, ویژه sanagame
رفع مشکل استارت نشدن بازی کالاف دیوتی موبایل

رفع مشکل استارت نشدن بازی کالاف دیوتی موبایل که به تازگی در بازی رواج پیدا کرده و در موقع استارت بازی با ارور TIME OUT رو به رو میشوید.برای حل مشکل ارور TIME OUT در موقع استارت بازی راه کار های زیر و این مقاله را مطالعه بفرمایید تا به صورت کامل با روش های مناسب و تضمینی برای رفع این مشکل اشنا بشوید. این مقاله به شما سه روش برای رفع ارور تایم اوت کالاف دیوتی موبایل ارئه میدهد. رفع مشکل وارد نشدن به بازی کالاف دیوتی موبایل.

راه حل های متنوعی برای این مکشکل وجود دارد که در زیر به برخی از انها اشراه میکنم

  • استفاده از vpn
  • استفاده از اینترنت های اپراتور های مختلف
  • پاک کردن حافظه ی بازی
  • نکات دیگر اضافه که در زیر توضیح میدهم
رفع مشکل استارت نشدن بازی کالاف دیوتی موبایل
رفع مشکل استارت نشدن بازی کالاف دیوتی موبایل در سایت ثناگیم

استفاده از فیتلر شکن برای رفع مشکل استارت نشدن بازی کالاف دیوتی موبایل

یکی از روش هایی که باید حتمی برای رفع مشکلتون برسی کنید استفاده از فیتلر شکن های مناسب است که در زیر به معرفی برخی از انها میپردازم که مناسب برای بازی کالاف دیوتی موبایل میباشند و به شما پینگ خوبی میدهند و مشکل شما را هم رفع میکنند.

  • جاست وی پی ان
  • توربو وی پی ان
  • گرین وی پی ان

باید توجه داشته باشید که ایپی کالالف دیوتی موبایل شما پی در پی عوض نشو.د که ممکن است اکانت شما بن شود. استفاده از فیلتر شکن و vpn برای رفع مشکل استارت نشدن بازی کالاف دیوتی موبایل و رفع ارور TIME OUT مناسب میباشد به شرط اینکه وی پی ان شما هی تغییر موقعیت مکانی ندهد و همش با یک موقعیت مکانی باشید. رفع مشکل وارد نشدن به بازی کالاف دیوتی موبایل فرایند دشواری نیست.

استفاده از اینترنت های اپراتور های مختلف برای رفع ارور TIME OUT هنگام استارت بازی کالاف دیوتی موبایل

برای حل این مشکل میتوانید از اینترنت های متنوعی استفاده کنید. تیم ثناگیم بعد از برسی متوجه شد که در برخی مکان ها و زمان ها نت ایرانسل بسیار مناسب و در برخی از مان ها و مکان های کشور ایران اینترنت همراه اول مناسب است پس قطعیتی ندارد که من بگم اینترنت همراه اول عالیه برای بازی یا نت وای فای عالی .

رفع ارور time out کالاف دیوتی موبایل
رفع ارور time out کالاف دیوتی موبایل با روش های متنوع

توصیه من این است که شما تمامی اپراتور ها را برسی کنید.در تمامی خانواده سیم کارت های ایرانسل و همراه اول وجود درد و شما میتوانید اینرتنت های این اپراتور ها را برای رفع ارور TIME OUT هنگام استارت بازی کالاف دیوتی موبایل برسی کنید. رفع مشکل وارد نشدن به بازی کالاف دیوتی موبایل میتواند این روش بسیار تاثیر گذار باشد.

انواع اپراتور های قابل تست برای بازی کالاف دیوتی موبایل

  • همراه اول
  • ایرانسل
  • وای فای خانگی

اگر نیازمند اموزش تغییر ریجن بازی کالاف دیوتی موبایل میباشید نیز میتوانید مطلب و اموزش صفر تا صد به همراه اموزش تصویری تغییر ریجن را مشاهده کنید و ریجن خودتون رو به هند یا ریجن دلخواه خودتون تغییر بدید.

پاک کردن حافظه ی بازی برای رفع مشکل ورود به بازی کالاف دیوتی موبال

یکی از روش های تست شده بر روی برخی گوشی ها که برای همه ی گوشی ها جواب گو نیست پاک کردن حافه ی پنهان بازی کالاف دیوتی موبایل است. برای این کار وارد تنظیمات گوشیتون میشوید بازی کالاف دیوتی موبایل را پیدا میکنیدو بر روی ان کلیک میکنید. سپس گزینه ی پاک کردن حافظهی داخلی بازی و کش بازی را میزنید و سپس وارد کالاف میشوید.

بعد از این کار کالاف دیوتی شما مجدد باید پک های بازی مانند اسکین های بازی را دانلود کند و مقداری هم در لوگین بازی دانلود میکند بنابراین اگر اینترنت موجود دارید این روش رو بر روی گوشی خودتون تست کنید. این روش زیادی برای رفع ارور تایم اوت کالاف دیوتی موبایل مناسب نیست.

اگر اکانت کالاف دیوتی موبایل شما پاک شد و برای بازگردانی ان به مشکل خوردید میتوانید از اموزش بازگردانی اکانت کالاف دیوتی موبایل که در سایت ثناگیم قرار داده ایم استفاده کنید و اکانت کالاف دیوتی موبایل خودتون رو بک بزنید و برگردونید.

رفع ارور تایم اوت کالاف دیوتی موبایل
رفع ارور تایم اوت کالاف دیوتی موبایل در سایت ثناگیم

نکات متفرقه برای رفع ارور TIME OUT کالاف دیوتی موبایل

یکی از نکاتی که وجود دارد این است که از اکانت خود در بازی خارج شوید و مجدد به اکانت خود وارد شوید. توجه کنید که قبل از خروج از اکانتتون حتمی اکانتتون بر روی یک پلتفروم سیو شده باشد که اگر سیو نشده باشد و از اکانتتون بیاید بیرون اکانتتون میپره و دیگه باید از صفر شروع کنید. قبل از خروج از بازی اگر اکانتتون بر روی پلتفورمی مانند فیسبوک یا تویتر سیو نیست حتمی سیو کنیدش.این روش میتواند رفع ارور تایم اوت کالاف دیوتی موبایل شما را انجام دهد.

داخل اسکواد چهار نفره باشید موقع شروع بازی و ادمین اتاق را یک فرد خارجی قرار بدهید یا یک کسی قرار بدهید که مشکل ارور و اینترنت را ندارد و میتواند وارد بازی شود.با این کار پینگ هاتون هم بالانس میشود.

اگر تمامی کار های بالا را انجام دادید و مشکلتون حل نشد. در نظرات بیان کنید که اگر روش جدیدی بود ادمین سایت برای شما جوابگو باشد. اگر مشکل دیگری هم در بازی کالاف دیوتی موبایل دارید د ر کامنت های همین پست بگید تا راه حلش رو بهتون بگن.

اگر نیازمند چیت کالاف دیوتی موبایل سایت ثناگیم نیز میباشد میتوانید ان را از سایت ثناگیم تهیه کنید.

sanagame

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0