ثناگیم
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

ترفند های بازی کالاف دیوتی موبایل

دسته بندی :کالاف دیوتی موبایل sanagame
ترفند های کالاف دیوتی موبایل

ترفند های بازی کالاف دیوتی موبایل به صورت مبتدی تا پیشرفته و تمام مواردی که برای پرو پلیر شدن .در این مطلب میتوانید راه های قانونی و غیر قانونی تبدیل شدن به یک پلیر قوی را یاد بگیرید.در این مطلب به صورت کامل و صبوری تمامی نکات توضیح داده شده است.اموزش ترفند های بازی کالاف دیوتی موبایل بسیار زیاد است و نمیتوان به همه ی انها اشاره کرد و در زیر به بخشی از انها اشاره شده است.

شما برای اینکه در بازی کالاف دیوتی موبایل به صورت سالم و طبیعی پرو پلیر بشوید و به یک پلیر خوب و قابل قبول تبدیل شوید باید حتمی تمرین زیادی انجام بدید و وقت زیادی برای بازی بگزارید.تمامی چیز ها با تمرین و تکرار به وجود میاید. اما این مطلب به شما ترفند های کالاف دیوتی موبایل را که شما را سریع تر به یک پرو پلیر سالم تبدیل میکند را نشان میدهد.

ترفند های بازی کالاف دیوتی موبایل
ترفند های بازی کالاف دیوتی موبایل به صورت کامل

ترفند های کالاف دیوتی موبایل به صورت سالم

در زیر چند مورد از ترفند هایی که شما را به صورت سالم به یک پرو پلیر تبدیل میکند را قرار داده ایم اما برای اینکه تبدیل به یک پرو پلیر بشوید با استفاده از این ترفند ها به مدت زمان بالایی مانند یک ماه تا دو ماه زمان لازم دارید اما با استفاده از ترفند های کالاف دیوتی موبایل که در اخر این مطلب قرار دادم به صورت یک شب میتوانید به یک پرو پلیر تبدیل شوید.

چیدن مکان های دکمه های بازی

باید مکان های دکمه های تیر و نشانه گیری و دویدن و پریدن و سایر موارد را به گونه ای تنظیم کنید که هنگامی که بازی میکنید به راحتی به تمام انها دسترسی داشته باشید و با انها راحت باشید.تمامی افرادی که بسیار تخصصی و ماهر هستند تنظیمات ویژه ی خود را دارند. برای تنظیمات مکان دکمه های بازی باید وارد تنظیمات بازی بشیود و سپس وارد basic controls و بعد از ان وارد hide prone butto بشوید.

دشمنان در خانه را به بیرون دعوت کن

همیشه سعی کنید وقتی دشمنی موجود در خانه ای دیدید به خانه هجوم نبرید و سعی کنید دشمن را به بیرون خانه و جایی که شما به ان دید باز ای دارید اما دشمن به شما دید کمتری دارد بکشانید و همنجا ان را بکشید. اگر هم دیدید چهار همتیمی دشمن در جلوی شما هستند و هنوز خیلی پرو پلیر نیستید در اینجا میکروفون و سایر موارد به کار شما نمیاید و یا باید یکی یکی انها را جدا کنید و بکشید یا باید فرار کنید.

یک گروه خوب برای خود پیدا کنید

یکی از عواملی که به پیشرفت شما در بازی کمک میکند یک گروه هم سطح خودتان میباشد.این گروه متشکل از 4 نفره هم در مپ مولتی پلیر میتوانند هم را همراهی کنند و هم در مپ بتل رویال. بازی با دوستان خود بسیار زیبا میباشد مخصوصا اگر دوستان خودتون ایرانی باشند و زبان فارسی داشته باشند.این اموزش ترفند کالاف های دیوتی موبایل بسیار مهم و شاید مهم ترین عامل موفقیت شما باشد.

برای پیدا کردن یک اسکواد خوب و دوستان ایرانی ما برای شما یک فرصت بسیار عالی فراهم کردیم که در زیر نظرات و کامنت های زیر این پست اسم خودتون و سطح بازی خودتون را بنویسید تا دوستان دیگری که این مطلب را میخوانند به شما درخواست دوستی بدهند و با هم بازی کنید.

اموزش ترفند های بازی کالاف دیوتی موبایل
اموزش ترفند های بازی کالاف دیوتی موبایل به همراه توضیحات کامل

باز کردن میکروفون در بازی

این یک پیشنهاد به حساب میاید و البته میتوان ان را به عنوان اموزش اموزش ترفند های کالاف دیوتی موبایل نیز در نظر گرفت. با استفاده از میکروفون و برقراری ارتباط با خودتون و دوستاتون به راحتی میتوانید دشمنان را دور بزنید و محاصره کنید.باید قبول کنید که ارتباط با دوستان خود از طریق ویس و هماهنگی با هم بسیار بازی را لذت بخش و ساده میکند.همین جزئیات ساده باعث پیشرفت شما در بازی میشود.

شاید با خودتان بگویید که من انگلیسی یاد ندارم و باز کردن ویس در بازی به درد من نمیخورد. من در توضیحات ترفند قبلی هم به شما طریقه ی یافتن دوستان ایرانی و فارسی زبان را به سادگی یاد دادم و فقط کافی هست یکم توضیحات در مورد خودتون و نام خودتون در بازی را در زیر همین پست و در کامنت بنویسید و ارسال کنید.

بتل پس کردن بازی خود

شاید با خودتان بگویید که بتل پس کردن بازی خود جزو ترفند های بازی کالاف دیوتی موبایل محسوب میشود و باعث میشود بازی ما بهتر شود. باید به شما بگوییم که شاید در ظاهر فکر کنید که تاثیری ندارد اما شما با گان های زیبا انگیزی و انرژی بیشتری میگیرید. اندکی که پلیر بهتری شدید برای بدست اوردن همین اسکین ها هزینه های سنگینی میکنید با اینکه بر روی قدرت اسلحه بدون تاثیر و فقط برای زیبایی است.

زیبایی ناشی از اسکین های بازی کالاف دیوتی موبایل به شما انگیزه ی کافی برای برنده شدن را میدهد.

ترفند های بسیار سریع برای پرو پلیر شدن کالاف

در ادامه اموزش ترفند کالاف دیوتی موبایل بسیار کاربردی برای کالاف دیوتی موبایل را یاد میگیرید که سازنده تمامی انها سایت ثناگیم میباشد. با استفاده از این ترفند ها یک شبه موفق میشوید و میتوانید دشمنان خود را در هم بکوبید. دستیبایی و رسیدن به یک پرو پلیر معروف با استفاده از این ایتم بسیار سریع ممکن است.

ترفند های کالاف دیوتی موبایل
ترفند های کالاف دیوتی موبایل

شاید از خودتان بپرسید که این ترفند چیت و ایا خطری دارد ، در پاسخ به سوال باید بگم که این ترفند چیت برای بازی کالاف دیوتی موبایل میباشد که توسط سایت ثناگیم تهیه شده است. خطر این چیت برای بن شدن بسیار کم است چون توسط تیم حرفه ای ما طراحی و ساخته شده است.

میتوانید برای دیدن سایر توضیحات و دیدن ویدئو ها و قیمت های چیت و خرید و دانلود این چیت بر روی لینک زیر کلیک کنید:

خرید چیت کالاف دیوتی موبایل

به طور کلی روش های گوناگونی برای تبدیل شدن به پرو پلیر در بازی وجود دارد که راه سالم و چند ماهه ان بازی کردن مداوم با دوستان خود و یاد گرفتن بازی به صورت تکرار است و اما راه سریع تر برای رسیدن به بازیکن برتر در بازی استفاده از چیت سایت ثناگیم میباشد.

سایر اموزش های بازی کالاف دیوتی موبایل را هم میتوان به عنوان ترفند های درون بازی به حساب اورد برای مثال ما اموزش تغییر ریجن کالاف دیوتی موبایل را نیز در سایت قرار داده ایم که با استفاده از ان میتوانید ریجن بازی خود را به کشور هند عوض کرده و با خرید cp کمتر استفاده ی زیادی را ببرید. ریجن هند به شما این امکان را میدهد که افر های بازی را ارزان تر بزنید وگردونه ها را بخرید.

شما میتوانید cp خوش قیمت کالاف دیوتی موبایل را از سایت ثناگیم تهیه کنید و با خرید سیپی کالاف دیوتی موبایل از سایت ثناگیم لذت خرید ارزان را تجربه کنید.

sanagame

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0