ثناگیم
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

اموزش کاهش پینگ پابجی موبایل

دسته بندی :پابجی, همه sanagame
بهترین vpn برای پابجی

اموزش کاهش پینگ پابجی موبایل به صورت 0 تا 100و بسیار تخصصی.شما با خواندن این مقاله یک VPN به شما معرفی میشود که میتوانید با استفاده از ان پینگ بازی پابجی خود را به صورت بسیار تخصصی کاهش دهید. با استفاده از این اموزش میتوانید دشمنان زیادی را نابود کنید.

پینگ زیاد پابجی موبایل مشکل بسیاری از کاربران ایرانی میباشد و علت این موضوع هم اینترنت ضعیف میباشد.شما با استفاده از این اموزش میتوانید پینگ خودتون رو کاهش بدید و از اینترنت ایران لذت ببرید.

اموزش کاهش پینگ پابجی موبایل برای چه شبکه ای است؟

  • وای فای (اینترنت خانگی)
  • اینترنت ایرانسل
  • اینترنت همراه اول
  • اینترنت رایتل

شاید شما از اینترنت وای استفاده میکنید که ممکن است از شرکت های مختلفی مانند پیشگامان باشد یا شاتل یا مخابرات یا سایر شرکت ها که اصلا مهم نیست . شما با استفاده از این اموزش کاهش پینگ بازی پابجی موبایل میتوانید پینگ خود را بر روی 120 یا زیر 120 تنظیم کنید.این روش رو خودم بر روی اینترنت ایرانسل و مودم خانگی تست کردم.

در ایرانسل میتوانید پینگ های بسیار پایینی بگیرید مانند 110 یا 100 یا حتی کمتر ولی باز هم بستگی به موقعیت مکانی زندگی شما دارد.

بهترین وی پی ان برای بازی پابجی موبایل
بهترین vpn برای بازی پابجی موبایل

تاثیر کاهش پینگ بر سطح بازی

کاهش پینگ در بازی پابجی موبایل بسیار تاثیر گذار بر روی سطح بازی شما میباشد. شما با کاهش پینگتون در بازی میتوانید بسیاری از دشمنان را نابود کنید. تیر شما زود تر بر دشمنان برخورد میکند. همچنین کاهش پینگ باعث میشود که در همان اول بازی که فرود میاید بازی سریع لود شود و دشمنان را همین اول بازی زمین گیر کنید.

کم بودن پینگ بسیار مناسب میباشد به این علت که در لحظه ی فرود امدن بر روی زمین اگر میخواسته باشید صبر کنید که بازی لود بشود بسیار اسیب میبنید.

اموزش کاهش پینگ در بازی پابجی با استفاده از aman vpn

این وی پی ان بسیار قدرتمند میباشد و سرعت بسیار بالایی دارد. شما با استفاده از این وی پی ان عالی میتوانید پینگ عالی ای در بازی بدست بیاورید. این اموزش کاهش پینگ در بازی پابجی موبایل اختصاصی سایت ثناگیم میباشد.

aman vpn یک وی پی ان میباشد که در فروشگاه پلی نیز قرار دارد و بیش از 100 هزار نصب دارد و بسیار سریع میباشد. این وی پی ان کلا 14 مگابایت میباشد که در اپدیت های جدیدیش شاید این مقدار بیشتر شود.

اموزش کاهش پینگ پابجی موبایل با بهترین vpn برای پابجی موبایل

نصب تنهای نرم افزار امان وی پی ان کافی نیست و شما باید اقدامات بیشتری برای کاهش پینگ خود انجام دهید. باید برای پایین امدن پینگ مراحل زیر را در این وی پی ان انجام دهید.بهترین vpn برای پابجی موبایل همین امان وی پی ان میباشد.

ابتدا باید وارد وی پی ان امان شوید.

اموزش کاهش پینگ پابجی موبایل
اموزش کاهش پینگ پابجی موبایل به صورت 0 تا 100

حالا وقتی وارد vpn شدید کشور های زیادی برای اتصال وجود دارد و نکته ی مهم اینجا هست که باید به کشور ترکیه وصل شوید. کشور ترکیه بسیار پینگ مناسبی به شما میدهد. من با استفاده از این وی پی ان پینگ خودمو در tdm به 60 نیز رسانده ام.

اموزش کاهش پینگ پابجی
اموزش کاهش پینگ پابجی

برای بهبود بازی خود میتوانید از راهکار های بسیار سریع تر نیز استفاده کنید. سایت ثناگیم چیت های متنوعی برای بازی پابجی موبایل نیز تهیه و ساخته است و به فروش قرار داده است. شما میتوانید این چیت ها را نیز خریداری کنید. برای مثال با کلیک کردنم بر روی لینک رو به رو به مطلب مروبط به چیت هدایت میشود. خرید چیت پابجی موبایل.

بهترین وی پی ان های مناسب برای بازی پابجی موبایل

برای بازی پابجی موبایل داشتن وی پی ان خوب باعث میشود که شما در بازی پینگ خوبی داشته باشید و پینگ خوب در بازی به شما کمک میکند که سریع تر شلیک کنید و دشمنانتون رو نابود کنید. پینگ قوی بسیار در بازی تاثیر گذار است.انواع زیادی وی پی ان برای بازی پابجی موبایل وجود دارد که در زیر برخی از انها را معرفی میکنیم.

  • aman vpn
  • ExpressVPN
  • ProtonVPN
  • PureVPN
  • HTTP Custom

در بالا انواعی از وی پی ان ها معرفی شد که در بازی پابجی موبایل به شما پینگ خوبی میدهند و بعضی از انها رایگان و برخی پولی هستند که میتوانید انها را برسی کنید و وی پی ان مناسب خودتون را از این میان انتخاب کنید که بهترین وی پی ان برای بازی پابجی موبایل میباشد.

اگر نیازمند یوسی این بازی نیز میباشد میتوانید یوسی پابجی موبایل را نیز از ایدی زیر خریداری کنید و بتل پس و جعبه باز کنید.

ایدی تلگرامی جهت خرید یوسی پابجی موبایل: @sanagamevip

sanagame

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0