ثناگیم
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

اموزش انلاین بازی کردن جنگ های صلیبی 1

دسته بندی :همه sanagame
اموزش انلاین کردن جنگ های صلیبی

اموزش انلاین بازی کردن جنگ های صلیبی 1 و اجرای ان بدون مشکل به صورت 0 تا 100 .این اموزش همان اموزش انلاین کردن Stronghold: Crusader میباشد که همان بازی جنگ های صلیبی یک میباشد.

نرم افزار های مورد نیاز

گیم رنجر (Game Ranger)

بازی جنگ های صلیبی یک

برای اجرا بازی جنگ های صلیبی یک به صورت انلاین فقط کافی است که یک جنگ های صلیبی یک بر روی سیستم خود نصب داشته باشید.

اموزش انلاین بازی کردن جنگ های صلیبی 1 Game Ranger

اموزش انلاین بازی کردن جنگ های صلیبی 1 Game Ranger اموزش چند نفره کردن جنگ های صلیبی بسیار اسان میباشد و نیاز به یک نرم افزار میباشد که با نصب ان میتوانید به راحتی بازی خود را چند نفره کنید و لذت ببرید.

اموزش انلاین بازی کردن جنگ های صلیبی 1
اموزش انلاین بازی کردن جنگ های صلیبی 1

اموزش کار کردن با گیم رنجر (Game Ranger)

با استفاده از گیم رنجر میتوانید حدود 700 بازی را به صورت انلاین بازی کنید و این بسیار برای شما مناسب است. شما میتوانید با استفاده از این اموزش انلاین کردن جنگ های صلیبی یک علاوه بر این بازی بازی های دیگر را نیز انلاین کنید.

برای کار با این نرم افزار کافی است بر روی لینک زیر کلیک کنید تا ان را دانلود کرده و سپس وارد ان شوید.پس از ورود با یک ایمیل معتبر ثبت نام کرده و حدود شش میلیون نفر از این نرم افزار استفاده میکنند.این نرم افزار 15 سال است که در بین ما است و هنوز خیلی از ما ان را نمیشناسیم.

اموزش چند نفره کردن جنگ های صلیبی

شاید یکی از ارزو های شما و خیلی از ما باشد که بازی جنگ های صلیبی را به صورت چند نفره بازی کنید و با دوستان خودتون ان را پلی دهید و انها را شکست دهید. با استفاده از این اموزش چند نفره کردن جنگ های صلیبی نیز میتوانید به هدف خودتون برسید و با دوستان خودتون به صورت انلاین در مقابل هم بجنگید.

این بازی با استفاده از این امکان بسیار زیبا تر میشود و محیط بازی به صورت انلاین بسیار زیبا میشود.

شما با نصب گیم رنجر به راحتی این بازی را انلاین میکنید ولی باید توجه کنید در هنگام انلاین شدن بازی باید بسیار سریع عمل کنید چون رقیب های شما دیگر هوش های مصنوعی بازی نمی باشند.

اموزش چند نفره کردن جنگ های صلیبی میتوانید بازی را با دوستان خودتان به صورت دوست بودن و از یک تیم بودن یا دشمن بودن و در مقابل هم بودن انجام دهید. اگر دوست دارید در مقابل دوست خود قرار نگیرید میتوانید با هم در یک تیم باشید و دشمنان خود را درهم بکوبید.

بازی کردن چند نفره ی جنگ های صلیبی 1
بازی کردن چند نفره ی جنگ های صلیبی 1

بازی Stronghold: Crusader جنگ های صلیبی 1

بازی جنگ های صلیبی یک بازی قدیمی میباشد ولی هنوز نیز طرفداران خود را حفظ کرده است و تاریخ ساخت این بازی مربوط به سال 2002 میباشد و در سبک استراتژی و شبیه سازی شده میباشد.

شما در این بازی میتوانید سرباز بسازید و چوب جمع کن بسیازید و چوب جمع کنید و با چوب ها خانه بسازید و میتوانید سنگ جمع کنید و دیوار و برج بسیازید و میتوانید همچنین سرباز خانه بسازید و سرباز های فراوانی مانند کماندار عرب و سایر سربازان را تولید کنید.این بازی بسیار زیبا میباشد چون که هوش مصنوعی قوی ای دارد و دشمنان بازی هم اگر افلاین باشند بسیار راهت با شما درگیر میشوند و به قلعه شما حمله میکنند.

اگر بازی جنک های صلیبی شما انلاین باشد حتی لذت این بازی برای شما چندین برابر میشود و میتوانید از ان لذت ببرید.اموزش چند نفره کردن جنگ های صلیبی.

جنگ های صلیبی و نسخه های ان

سازنده بازی های جنگ های صلیبی نسخه های متنوعی برای این بازی ارائه کرده است که از جنگ های صلیبی یک شروع میشود و تا جنگ های صلیبی 3 و 4 و بعد از ان با نام های دیگر ادامه داشته است.

جنگ های صلیبی 3 یکی از محبوب ترین نسخه های جنگ های صلیبی میباشد و علت ان اضافه کردن اژدها به بازی است که جامعه گیمر به ان علاقه زیادی دارند و در این بازی نیز ما با ساخت ان تخم ان را خریداری و در بالای برجی قرار میدهیم و بعد از 5 دقیقه میتوانیم اژدها را متولد کنیم و دشمنان را با ان به اتش بکشیم.

این اموزش به درد استفاده در گیم نت را نیز میخورد و شما میتوانید در گیم نت یا حتی در فواصل دور نیز از این اموزش استفاده کنید. من خودم با دوستان که با هم کیلومتر ها فاصله داریم با استفاده از این اموزش بازی میکنیم.

این اموزش به هیچ سیم و قطعه ی خاصی نیاز ندارد و لازم نیست کامپیوتر ها یا لپ تاپ های شما با سیم به یکدیگر متصل باشند.

اموزش انلاین کردن سایر جنگ های صلیبی را نیز مانند جنگ های صلیبی سه را نیز در سایت ثناگیم قرار داده ایم و متوانید ان ها را نیز مشاهده کنید.

sanagame

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0