ثناگیم
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

قوانین و مقررات سایت

مشتری متعهد میشود در صورت هرگونه نیاز به پشتیبانی از 7 ساعت تا 14 روز منتظر پاسخگویی باشد.

شما متعهد میشوید در صورت خرید سیاست محرمانگی را رعایت کنید و از انتشار محصولات خود داری کنید چراکه در صورت انتشار و بند شدن ثناگیم مسئولیتی قبول نمیکند

ثناگیم مسئول عدم درست استفاده کردن و بند شدن اکانت شما نمی باشد ولی اگر بر اساس اموزش ها پیش روید احتمال بند شدن شما خیلی کم است.

شما متعهد میشود درصورت خرید و درخواست پشتیانی در صورت عدم کارکرد یا عدم توانایی برای ست کردن محترمانه درخواست خود را از طریق تلگرام @rozitapabg در تلگرام و از طریق تیکت یا ارسال ایمیل ارسال نمایید و از 7 ساعت تا 14 روز منتظر پاسخگویی باشد.

پاسخگویی به حجم عظیمی از کاربران پلیر کار زمان بر و تخصصی بوده لذا با توجه به حجم بالا نیاز به زمان میباشد.شما متهد میشوید در مدت مقرر شده منتظر درخواست باشید.

در خصوص آپدیت محصولات ثناگیم متعهد میشود آپدیت محصولات خریداری شده را برای کاربرانی که عضو سایت شده و اقدام به خرید کرده اند فقط برای همان سیزن ارسال کند.

شما متعهد میشوید در صورت عدم درست از چیت و عدم توانایی ست کردن و بند شدن اکانت هیچ گونه شکایتی نداشته باشید.چراکه این اقدام توسط خود شما انجام گرفته است.

ثناگیم متعهد میوشد پاسخ کاربران خود را از 7 ساعت تا 14 روز بدهد.

ثناگیم متعهد میشود بهترین و جدید ترین ورژن چیت هارا در اختیار شما قرار دهد.

ثناگیم متهد میشود آموزش استفاده از محصولات را برای شما قرار دهد

ثناگیم هیچ مسئولیتی در خصوص افرادی که با لحن تحقیر آمیز،توهین کننده،استفاده از فحش برای پشتیبانی و ایمیل اقدام به فحاشی میکنند را ندارد.

آپی شما در سیستم ثبت میشود لذا در خصوص هرگونه بی احترامی ثناگیم از پشتیبانی معذور است و شما متعهد میشوید هیچگونه اعتراضی در این خصوص نداشته باشید.

ثناگیم متعهد میشود پاسخ مشتریان خود را با دقت با بررسی دقیق انجام دهد. ولی باتوجه به حجم پیام ها این پاسخ دهی از 7 ساعت تا 14 روز زمان بر خواهد بود.

شما متعهد میشود در خصوص درخواست پشتیبانی فقط از طریق آیدی تلگرام سایت و یا پیامک ،تیکت یا ایمیل اقدام نمایید و هرگونه پیام به شرکت های در ارتباط سایت خود داری کنید.اگر پاسخگویی از 14 روز فراتر رفت میتوانید شکایت خود را به شرکت های در ارتباط با ثناگیم اعلام نمایید.

ثناگیم متعهد میشود کلیه چیت ها را که در سایت قرار میگیرد ابتداعا تست کرده فیلم گرفته و در سایت نمایش دهد.شما میتوانید این فیلم ها را در سایت،پیج اینستا،کانال تلگرام و کانال یوتیوب و آپارات مشاهده نمایید.

ثناگیم هیچگونه تعهدی نسبت به خریدارانی که توهین میکند ندارد.

تمامی چیت های سایت ثناگیم هیچگونه مشکلی ندارد . و 100 درصد روی تمامی گوشی های اندروید اجرا میشود. و بعد از خرید بر اساس آموزش اختصاصی پیش روید تا هیچ گونه مشکلی نداشته باشید.ثناگیم در خصوص خرید و برگشت هزینه برای اینکه کاربر به آموزش ها دقت نکرده یا اقدامات آموزشی را انجام نداده و به مشکل برخورده است ندارد.

0