ثناگیم
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

تحریم شدن بازی Call of Duty Mobile در ایران

دسته بندی :کالاف دیوتی موبایل sanagame
تحریم شدن بازی Call of Duty Mobile در ایران

تحریم شدن بازی Call of Duty Mobile در ایران. این تحریم بازی کالاف دیوتی موبایل در ایران از سوی سایت اکتیویژن میباشد.اما احتمال فیلتر شدن بازی کالاف دیوتی موبایل در ایران و توسط مسئولین نیز ممکن است. ولی احتمالا امروز برای شما یعنی 24 فروردین 1400 برای شما روز خوبی نیست. از طرفی کالاف دیوتی تحریم شده. هنوز جای زخم فیلتر شدن بازی پابجی موبایل روی تنمون هست که این بازی هم تحریم شدیم.

عدم امکان ورود به بازی کالاف دیوتی موبایل

این امکان عدم ورود به اکانت بازی کالاف دیوتی موبایل میتواند به علت فیلتر شدن بازی کالاف دیوتی موبایل در ایران یا تحریم شدن بازی کالاف دیوتی موبایل در ایران باشد. دیروز و امروز یک روزی بود که ادعه ای به بازی نمیتوانند وارد شوند به علت تحریم ها و عده ای به بازی وارد میشوند و لذت میبرندو عده ای هم وجود دارد به بازی تا وارد میشوند با پیام بن شدن اکانت مواجه میشوند. من توصیه میکنم وارد اکانت های اصلیتون در کالاف تا اطلاع ثانویه نشوید.

خبر دیگر که دارم این هست که بازی های پابجی موبایل و کالاف دیوتی موبایل از مایکت و بازار و استور های دیگر ایرانی حذف شده است و دیگر نمیتوانید دانلود کنید . اما من برای شما اموزش دانلود بازی کالاف دیوتی موبایل از پلی استور را براتون در سایت قرار دادم. و میتوانید کالاف را در اینده با این روش اپدیت و یا دانلود کنید.

خطای تحریم شدن بازی Call of Duty Mobile در ایران در هنگام ورود به بازی

تحریم بازی کالاف دیوتی موبایل در ایران
تحریم بازی کالاف دیوتی موبایل در ایران

این خطا به راحتی نمایش میدهد که بازی کالاف دیوتی موبایل از سوی کالاف دیوتی موبایل تحریم شده است و مربوط به عوامل خارجی نیست ولی نکته ی قابل توجه این هست که به زودی کالاف دیوتی فیلتر داخلی میشود و ما هم با تحریم و هم با فیلتر داخلی مواجه خواهیم بود. بازی کردن کالاف دیوتی موبایل در این شرایط اندکی سخت میباشد. تحریم شدن بازی Call of Duty Mobile در ایران حتمی میباشد.

توجه کنید مطلبی دیگر در مورد اموزش دور زدن تحریم cod mobile در سایت ثناگیم قرار داده شده است که با استفاده از این اموزش میتوانید از تحریم جلو بزنید و تحریم را دور بزنید.

دقت کنید استفاده از فیلتر شدن برای جلوگیری از تحریم cod mobile راه اشتباهی است. اگر فیلتر شکن درست و قوی ای نباشد بن 10 سال میشوید.

sanagame

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0